فرمانده نیروی انتظامی رشت خبر داد

کشف ۲۸ کیلوگرم گراس درسنگر/دستگیری دو قاچاقچی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده نیروی انتظامی رشت از کشف ۲۸کیلوگرم ماده مخدر گراس دربخش سنگر شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ ˈرحیم شعبانیˈفرمانده نیروی انتظامی رشت  بیان کرد: در پی گزارش مردم بخش سنگر شهرستان رشت مبنی بر اینکه فردی با عرضه گراس به جوانان زمینه اغفالشان را فراهم می کند، موضوع مورد بررسی قرار گرفت.81281383-5898566

وی اظهار داشت: ماموران در بررسی های خود با اطمینان از وجود مواد افیونی گراس در منزل پدر بزرگ این فرد ، با کسب مجوز قضایی و با رعایت موازین شرعی از این منزل بازرسی به عمل آوردند.

فرمانده نیروی انتظامی رشت با بیان اینکه در این بازرسی ۲۸ کیلوگرم گراس کشف شد و متهم نیز متواری است، اعلام داشت: گراس کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل داده شد و تلاش ها نیز برای دستگیری فرد متواری ادامه دارد.

وی همچنین از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در حین عرضه مواد مخدر در رشت خبر داد.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد: در پی گزارش مردمی یکی از محلات رشت مبنی بر اینکه فردی با عرضه مواد مخدر بین جوانان، درصدد تخریب این قشر پویای جامعه است، موضوع به جد مورد پیگیری ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه لاکان با بررسی غیرمحسوس ، پس از چند روز تحت کنترل قرار دادن فرد مظنون، او را دستگیر و حدود دو کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی رشت همچنین از دیگر عملیات پلیس این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پاسگاه پیربازار در راستای طرح پاکسازی مناطق آلوده، موفق به شناسایی یک قاچاقچی حشیش شدند.

سرهنگ شعبانی افزود: ماموران توانستند این شخص را که تبحر خاصی در فروش مواد مخدر داشت، زیر نظر بگیرند و سرانجام او را که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال عزیمت به محل قرارش برای فروش مواد مخدر بود، دستگیر کردند.

وی مقدار مواد کشف شده از این شخص را دو کیلو و ۳۵۰ گرم حشیش عنوان و اضافه کرد: این شخص نیز با پرونده مقدماتی برای تحقیقات بیشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی شد./ایرنا

Share