کپی‌کاری آشکار سریال شبکه ۳ سیما از کانال abc آمریکا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شبکه سوم سیما یک‌شنبه شب قسمت نخست یک مجموعه تلویزیونی را روی آنتن برد که از روی سریال کمدی معروف آمریکایی کپی‌برداری شده است. پخش سریال «هفت سنگ» به تهیه‌کنندگی «مجید مولایی» و کارگردانی «علیرضا بذر افشان» در حالی رخ می‌دهد که سناریو و شخصیت‌پردازی‌های آن از روی سریال پرمخاطب و در حال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شبکه سوم سیما یک‌شنبه شب قسمت نخست یک مجموعه تلویزیونی را روی آنتن برد که از روی سریال کمدی معروف آمریکایی کپی‌برداری شده است.

پخش سریال «هفت سنگ» به تهیه‌کنندگی «مجید مولایی» و کارگردانی «علیرضا بذر افشان» در حالی رخ می‌دهد که سناریو و شخصیت‌پردازی‌های آن از روی سریال پرمخاطب و در حال پخش «Modern Family» محصول شبکه abc ایالات متحده اقتباس شده است.

از سوی دیگر رخدادهای داستانی قسمت نخست هفت سنگ آن‌قدر شبیه قسمت نخست سریال «Modern Family» بوده که مخاطبان مجموعه آمریکایی از رخدادهای سکانس‌های بعد مطلع بودند و می‌توانستند آن را پیش‌بینی کنند.
105525_727

هرچند در سریال آمریکایی یکی از زوج‌ها دو مرد همجنس‌گرا هستند که یک نوزاد دختر ویتنامی را به فرزندخواندگی پذیرفته و در قسمت‌های پخش شده اخیر حتی با یکدیگر ازدواج کردند، اما در سریال هفت سنگ این زوج عجیب به یک مرد و زن تبدیل شده‌اند.
/پارسینه

Share