ماه مبارک رمضان و غزه در خون

شهادت ۱۰۰ فلسطینی در حملات روز گذشته/حماس یک نظامی صهیونیست‌ را به اسارت گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شبکه روسیا الیوم از غزه گزارش داد که در طی حملات روز سیزدهم صهیونیست‌ها به غزه ۱۰۰ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شبکه روسیا الیوم از غزه گزارش داد که در طی حملات روز سیزدهم صهیونیست‌ها به غزه ۱۰۰ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.
1393042816092092_PhotoLبنابراین گزارش ۸۷ نفر در حمله بامداد روز گذشته به الشجاعیه شهید شدند و ۵ نفر نیز درپی بمباران یک آپارتمان در محله الرمال و ۳ تن نیز درپی حمله توپخانه‌ای به خان یونس به شهادت رسیدند.

حملات روز گذشته صهیونیست‌ها به نوار غزه شدیدترین حملات طی ۱۳ روز گذشته بوده که اوج آن کشتار مردم غیر نظامی در محله الشجاعیه بود به طوری که دبیر کل سازمان ملل هم این قتل عام را محکوم کرد.

در همین زمینه وزارت بهداشت غزه هم اعلام کرد که براساس آخرین آمار طی حملات صهیونیست‌ها تاکنون ۳۴۷ نفر به شهادت رسیده اند و ۲۶۵۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

حماس: یک نظامی صهیونیست‌ را به اسارت گرفته‌ایم

13930430000040_PhotoLگردان‌های عزالدین قسام اعلام کردند که یک نظامی صهیونیست را در محله التفاح غزه به اسارت گرفتند. حماس نام این نظامی اسرائیلی را «شائول آرون» با کد پرسنلی ۶۰۹۲۰۶۵ اعلام کرده است.

این درحالی است که ساعتی قبل هم نیروهای مقاومت از کشته شدن ۴ صهیونیست در طی انفجار دو بمب کنار جاده‌ای خبر دادند. رژیم‌صهیونیستی هنوز به این دو خبر واکنشی نشان نداده است.

بنابر اذعان مقامات ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۸ نظامی اسرائیلی کشته شده‌اند و این درحالی است که آماری که نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند حاکی از کشته شدن تعداد بیشتری از صهیونیست‌هاست.

بان کی مون کشتار مردم غیر نظامی در «الشجاعیه» را محکوم کرد

بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در نشست خبری با وزیر امور خارجه قطر در دوحه کشتار روز گذشته غیر نظامیان در محله الشجاعیه غزه را محکوم کرد و خواستار خویشتن داری تل آویو شد.

وی افزود: غزه زخمی سر باز است که الان باید جلوی خونریزی بیشتر آن گرفته شود.

دبیرکل سازمان ملل متحد در جمع خبرنگاران، حمله به محله شجاعیه را «قساوت» خواند.

صهیونیست‌ها روز گذشته طی حملات توپخانه‌ای بی امان به محله مسکونی الشجاعیه ۸۷ نفر را به شهادت رساند.

بان کی مون در راستای تلاش‌های بین المللی برای ایجاد آتش بس در غزه راهی دوحه شده است و قرار است پس از قطر به دیگر کشورهای عربی منطقه نیز سفر کند.

/فارس

Share