بانوي گيلاني عضو تیم ملی روئینگ

با آمادگی کامل در مسابقات روئینگ بانوان اینچوان می درخشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نازنین ملائی، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مقام برنز مسابقات قایقرانی کاپ آسیائی رشته قایقرانی روئینگ در کشور ژاپن را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، نازنین ملائی، دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مدیریت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مقام برنز مسابقات قایقرانی کاپ آسیائی رشته قایقرانی روئینگ در کشور ژاپن را به خود اختصاص داد.
نازنین ملائینازنین ملائی که حدود ۷ سال عضو تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران است ، اظهار داشت: تاکنون ۱۴ مقام در المپیاد و قهرمانی کشوری کسب کرده که طلای قهرمانی کشور، نائب قهرمانی آسیا در مسابقه روئینگ چهار نفره، برنز کاپ آسیایی و قهرمانی کشوری مدال نقره از جمله عناوین کسب شده توسط من بود.
دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی، ادامه داد: در ایران هنوز این رشته از قایقرانی در بین مردم ناشناخته بوده و این رشته در اروپا و آسیا حدود ۱۰۰ سال قدمت دارد.
عضو تیم ملی روئینگ جمهوری اسلامی ایران، از حضورش در رقابت های زیر ۲۳ سال جهان در کشور ایتالیا خبر داد و گفت : من و دیگر هم تیمی من در مسابقات زیر ۲۳ سال بانوان جهان در کشور ایتالیا و در قایق دو نفره شرکت خواهیم کرد تا با تمرین و تجربه ای که کسب می کنیم ،بتوانیم با آمادگی بیشتر در مسابقات آسیایی شرکت کنیم .
ملی پوش قایقرانی جمهوری اسلامی ایران ،افزود : ما در مسابقات قهرمانی آسیا، مدال نقره را کسب کردیم .درست است که سطح بازیهای آسیایی بالاتر از سطح مسابقات قهرمانی آسیاست اما تجربه و تمرین ما باعث خواهد شد که ما با آمادگی بیشتری در مسابقات آسیایی شرکت و قطعا برای کسب مدال به بازیهای اینچئون در بازیهای آسیایی ۲۰۱۴خواهیم رفت و با آمادگی کامل در مسابقات روئینگ بانوان اینچوان می درخشیم .
نازنین ملائی ضمن اشاره به نداشتن پیست استاندارد در ایران ، تصریح کرد: قرار گرفتن در شرایط مسابقات برایمان از ارزش بالایی برخوردار است چون در ایران پیست استاندارد نداریم و فقط در اردو ها و مسابقات برون مرزی می توانیم در پیست های ۲۰۰۰ متر استاندارد روئینگ پارو بزنیم .

قایقرانی 2وی در پایان متذکر شد: ما الان در اردوی آمادگی هستیم و تمام فشارهای تمرینات را تحمل می کنیم تا برای کشور عزیزمان افتخار بیاوریم و امیدوارم تا با کسب موفقیت ،زحمات همه را جبران کنیم .
لازم به ذکر است در مسابقات کاپ روئینگ آسیا – ژاپن و در فینال مسابقات چهارنفره سنگین وزن بانوان، تیم ایران در مصاف با قایقرانانی از ویتنام، چین تایپه ، قزاقستان ، ژاپن و اندونزی ، مدال برنز را از آن خود کرده و قایقرانان ویتنام و چین تایپه بترتیب به مقام اول و دوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

Share