بازدید مدیران شرکت مخابرات گیلان از بخشهای مختلف صدا و سیما+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس خضردوست به همراه معاونین و مدیران مخابراتی از بخشهای مختلف صدا و سیمای مرکز گیلان بازدید کردند . در این بازدید ۵ ساعته ضمن آشنایی با توانمندیها و چگونگی برنامه سازی در بخشهای خبری صدا و سیما ، در جلسه مشترکی با مدیران این مرکز راهکارهای ارتقاء سیستم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس خضردوست به همراه معاونین و مدیران مخابراتی از بخشهای مختلف صدا و سیمای مرکز گیلان بازدید کردند .

در این بازدید ۵ ساعته ضمن آشنایی با توانمندیها و چگونگی برنامه سازی در بخشهای خبری صدا و سیما ، در جلسه مشترکی با مدیران این مرکز راهکارهای ارتقاء سیستم های فنی و مخابراتی را بررسی کردند و در زمینه افزایش تعامل و همکاری بین دو طرف به هم اندیشی پرداختند .

مدیر عامل شرکت مخابرات گیلان در این بازدید با اشاره به اهمیت رسانه استانی در توسعه همه جانبه گیلان گفت : تعامل بین شرکت مخابرات و رسانه استان افق های جدیدی را در زمینه بهره گیری از توانمندیهای استان و توسعه همه جانبه گیلان فراهم می کند .

وی در ادامه با اشاره به موفقیت های چشمگیر صدا و سیمای مرکز گیلان در جشنواره هجدهم تولیدات صداوسیمای استانها ، کسب رتبه های برتر شبکه باران را در ارزیابی سالیانه مراکز استانی تبریک گفت .

مهندس خضردوست در ادامه افزود: من و همکارانم در شرکت مخابرات تصور نمی کردیم که صدا و سیمای گیلان در فضایی محدود بتواند تا این حد از کارائی بالا و باکیفیت برخوردار باشد فلذا تحول ، بهره وری و اجرای منویات مقام معظم رهبری که همانا اقتصاد مقاومتی و ارتقاء فرهنگ است را در صدا و سیما به جدیت دیدم .
ipp ipp ipp ipp ipp

Share