آزادسازی حریم محور شاندرمن- پونل به منظورجلوگیری ازسوانح رانندگی و افزایش ایمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،باهدف افزایش ایمنی، حریم محور شاندرمن- پونل آزادسازی شد. رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماسال از اقدامات گسترده این اداره در خصوص جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راههای ارتباطی این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی خبر داد. سید نورالدین فاطمی با اعلام این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،باهدف افزایش ایمنی، حریم محور شاندرمن- پونل آزادسازی شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماسال از اقدامات گسترده این اداره در خصوص جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راههای ارتباطی این شهرستان با هدف افزایش ضریب ایمنی خبر داد.
سید نورالدین فاطمی با اعلام این خبر گفت: این اداره به منظور جلوگیری ازسوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی و سامان دهی حریم راههای شهرستان ماسال اقدام به جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راههای این شهرستان نمود.
وی افزود:افرادی بصورت غیرقانونی و بدون اخذ مجوزهای لازم از اداره راه و شهرسازی اقدام به احداث دیوار در محورشاندرمن- پونل کرده بودند که با صدور اخطار واجرای احکام قضایی با حضور نیروهای انتظامی وعوامل راهداری رفع تجاوز شد ودیوارکشی غیرمجاز درحریم قانونی راه تخریب گردید.
رئیس راه وشهرسازی ماسال با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات ایمن سازی در سطح راههای این شهرستان در حال انجام است و راهداران در جهت زیباسازی و ساماندهی مبلمان جاده ای محورهای ارتباطی فعالیت می کنند، ادامه داد: طی روزهای اخیر لکه گیری و آسفالت محور شاندرمن – ضیابر ،لکه گیری آسفالت ورکلاژی محور نیروگاه – اولم جهت ایمن سازی وبهبود بستر جاده عملیاتی شده وبا ادامه این عملیات ، شاهد بهبود وضعیت محورهای ارتباطی این شهرستان خواهیم بود.

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان/

Share