مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان :جانبازان مصادیق انقلابند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: جانبازان مصادیق انقلابند و انقلاب به واسطه این مصادیق شناخته می شود. به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صبح امروز دوشنبه ۱۲ خرداد، مراسمی بمناسبت روز جانباز و ایام رحلت امام خمینی (ره) به همت دفتر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: جانبازان مصادیق انقلابند و انقلاب به واسطه این مصادیق شناخته می شود.
007-130به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، صبح امروز دوشنبه ۱۲ خرداد، مراسمی بمناسبت روز جانباز و ایام رحلت امام خمینی (ره) به همت دفتر مشاوره امور ایثارگران و پایگاه مقاومت شهید مطهری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نمازخانه این اداره کل برگزار شد.
فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت ایام رحلت امام و ۱۵ خرداد، با بیان اینکه در عالم زبان، “مفهوم” داریم و “مصداق”، گفت: مفاهیم امری ذهنی هستند و انسانها در مورد آن برداشت های مختلفی دارند مانند عشق، ایثار، شهادت و… .
وی ادامه داد: این مفاهیم بیشتر توصیفی هستند و نیازمند یک موصوف و مصداق؛ و تا مصداق خود را پیدا نکنند قابل عینیت نیستند و به امری بیرونی تبدیل نمی شوند، مانند معشوق که مصداق و امر بیرونی عشق است.
به گفته فاضلی، انسانها مفاهیم ذهنی را با کارکردهای بیرونی می یابند و این مصادیق و کارکردهای بیرونی هستند که قابلیت تعمیم را دارند.
این مسئول ابراز کرد: به نظر بنده، جانبازان مصادیق انقلابند و انقلاب به واسطه این مصادیق شناخته می شود.
وی تصریح کرد: واقعیت این است که با دیدن این عزیزان است که انقلاب، لحظه به لحظه پویایی و پایایی خود را نشان می دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اولین ماموریت خود و دیدار با مشاور امور ایثارگران وزیر ارشاد و پیگیری مطالبات این حوزه، اضافه کرد: همه ما مرهون این عزیزان هستیم و انقلاب به واسطه اینان بیمه و زنده می شود.
در پایان این مراسم نیز از ۹ تن از همکاران جانباز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اهدای لوح یادبود و هدیه نقدی تقدیر بعمل آمد.

Share