تحقیر اسپانیا با تمام ستاره‌هایش توسط هلند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسپانیا، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰، در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ به شدت تحقیر شد.  اسپانیا که مدعی قهرمانی جام جهانی است، در اولین مسابقه‌اش در جام جهانی برزیل شکست سنگینی را متحمل شد. این تیم با تمام ستاره‌هایی که دارد، مقابل هلند شکستی تلخ را تجربه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسپانیا، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۰، در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۴ به شدت تحقیر شد.

103300_564 اسپانیا که مدعی قهرمانی جام جهانی است، در اولین مسابقه‌اش در جام جهانی برزیل شکست سنگینی را متحمل شد. این تیم با تمام ستاره‌هایی که دارد، مقابل هلند شکستی تلخ را تجربه کرد تا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ این تیم رقم بخورد. اسپانیا در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ همین هلند را شکست داده و قهرمان شده بود. حتی در این مسابقه هم توانست در دقیقه ۲۷ توسط ژابی آلونسو از روی نقطه پنالتی به گل اول مسابقه برسد. اما هلند با گلی که خورد ناامید نشد. آن‌ها تا پایان بازی ۵ بار دروازه اسپانیا را باز کردند تا ثابت کنند حتی اسپانیا هم می‌تواند بازی برده را به بدترین شکل ببازد.

فان پرسی در دقایق ۴۴ و ۷۲، آرین روبن در دقایق ۵۳ و ۸۰ و استفان دیوریچ در دقیقه ۶۴ زننده گل‌های هلند بودند. هلندی‌ها در حالی این برد را به دست آوردند که ایکر کاسیاس، کاپیتان اسپانیا و یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان در این نتیجه بی تاثیر نبود. او چند اشتباه در این مسابقه داشت که یکی از بدترین آن‌ها زمانی بود که نتوانست توپ را استپ کند و توپ مقابل فان پرسی قرار گرفت تا او دومین گلش را بزند. البته کاسیاس اگر درون دروازه اسپانیا نبود ممکن بود این تیم گل ششم را هم بخورد چراکه او در دقایق پایانی چند عکس العمل بسیار خوب هم داشت.

این مسابقه تا به اینجای جام جهانی پرگل‌ترین بازی این جام بوده است./خبرآنلاین

Share