لوگوی «بی بی سی» و «من و تو» بر بیلبوردهای شیراز!+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار این تصویر در صفحه خود نسبت به این گونه تبلیغات مستقیم علیه این شبکه های تلویزیونی، انتقاد کرد. تصویر زیر یکی از بیلبوردهای شهر شیراز را نشان می دهد که لوگوی برخی تلویزیون ها و رسانه های خارج از ایران مانند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار این تصویر در صفحه خود نسبت به این گونه تبلیغات مستقیم علیه این شبکه های تلویزیونی، انتقاد کرد.
تصویر زیر یکی از بیلبوردهای شهر شیراز را نشان می دهد که لوگوی برخی تلویزیون ها و رسانه های خارج از ایران مانند شبکه تلویزیونی “من و تو”، “صدای آمریکا”، “جم تی وی”، “فارسی وان” و “بی بی سی” را نشان می دهد.

00
بر روی این بیلبورد تبلیغاتی و در زیر لوگوی این تلویزیون ها نوشته شده است: «آیا اینها دوستند یا دشمن؟ دوست من بیا فکر کن نتیجه این است: فروپاشی خانواده، بی غیرتی، شیطان پرستی، اسلام ستیزی، تجمل گرایی…!»
از نظر برخی از کارشناسان تبلیغات و امور رسانه، انجام تبلیغات منفی مستقیم در مورد پدیده هایی که بار و آثار اجتماعی منفی دارند، می تواند تاثیری معکوس بر روی مخاطبان داشته باشد. همچنین این دست کارشناسان معتقدند که بهترین روش برای مقابله با آثار مخرب برخی از فیلم ها و برنامه های این شبکه های تلویزیونی که کیان خانواده را تهدید می کند، تقویت برنامه های صدا و سیما ایران و انحصاری نکردن رسانه ملی در دست یک جریان فرهنگی و سیاسی است.
پیام نو/

 

Share