خانه تکانی در استقلال؛ قلعه‌نویی فقط ۶ بازیکن را می‌خواهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در حالی که هنوز تکلیف مدیریت و سرمربیگری استقلال برای فصل آینده مشخص نیست، اما در صورتی که قلعه‌نویی مربی آبی‌پوشان باقی بماند، فقط شش بازیکن این تیم را می‌خواهد. حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری، محمد قاضی و پژمان نوری مدنظر قلعه نویی قرار دارند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در حالی که هنوز تکلیف مدیریت و سرمربیگری استقلال برای فصل آینده مشخص نیست، اما در صورتی که قلعه‌نویی مربی آبی‌پوشان باقی بماند، فقط شش بازیکن این تیم را می‌خواهد.

21529حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیگ‌زاده، خسرو حیدری، محمد قاضی و پژمان نوری مدنظر قلعه نویی قرار دارند و تنها از عملکرد این بازیکنان در طول این فصل راضی است و به همین دلیل به نزدیکان این باشگاه اعلام کرده رضایتنامه‌های بقیه بازیکنان صادر شود و نیازی به آنها ندارد.

با این اتفاق و در حالی که یک تیم فقط می‌تواند شش بازیکن جذب کند، به نظر می‌رسد در استقلال زلزله‌ای به راه خواهد افتاد و بازیکنانی مثل رحمتی، ساموئل، برهانی، غلام‌نژاد، اولادی، کبه، نیکبخت‌واحدی، تونی کاروالیو، مبعلی و چند بازیکن جوان این تیم جایی در پازل تاکتیکی قلعه‌نویی ندارند.

لازم به ذکر است، ایمان مبعلی تنها بازیکنی از این جمع است که با آبی‌پوشان قرارداد یک سال و نیمه امضا کرده و تکلیف او باید روشن شود.

برخی از بازیکنان مثل آندرانیک تیموریان نیز علاقه ای به ماندن ندارند و ترجیح می دهند به لیگ های خارجی بپیوندند.

نامه نیوز/

 

Share