تقدیر از مددکاران با حضور استاندار گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در همایشی با حضور استاندار گیلان از مددکاران نمونه استان قدردانی شد. دکتر نجفی در این مراسم گفت : مددکاری شغل نیست بلکه عشق و ایثار و فداکاری است و این عنایت ویژه خداوند متعال و سعادتمندی بزرگی است که نصیب شما مددکاران شده است . نماینده عالی دولت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در همایشی با حضور استاندار گیلان از مددکاران نمونه استان قدردانی شد.

jpg1335 دکتر نجفی در این مراسم گفت : مددکاری شغل نیست بلکه عشق و ایثار و فداکاری است و این عنایت ویژه خداوند متعال و سعادتمندی بزرگی است که نصیب شما مددکاران شده است .

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه عشق در کارها موجب دستیابی به موفقیت خواهد شد افزود : از خداوند متعال خواستارم تا انجام کارهایمان را با افرادی که در خدمت مدد جویان هستند گره زند .
استاندار گیلان حضرت علی (ع) را بزرگترین مددکار عالم بشریت دانست و افزود : حضرت علی (ع) بزرگترین مددکار جهان ، مولایی که همه وجودش عشق، ایثار و خدمت به جامعه بشریت بوده است.واین بزرگوار بهترین الگو و اسوه برای ما هستند .
استاندار گیلان با اشاره به وجود مشکلات عدیده در گیلان اظهار داشت : حل مشکلات معیشتی مردم و توسعه گیلان از جمله اولویتهای مهم استان به شمار می رود که در جهت تحقق این مهم از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نخواهیم بود
استاندار گیلان با اشاره به اهمیت اقدامات ارزشمند صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در بخش های داخلی و خارجی و اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار داشت : اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که برپایه تلاش ، همیاری ، همکاری و وحدت باشد .

دکتر نجفی تصریح کرد : وحدت ، همکاری و همراهی خوبی در استان برای حل مشکلات وجود دارد.jpg1337

نحوی نژاد مدیرکل سازمان بهزیستی استان نیز با بیان اینکه توانمندی های معلولین باید نمایان شود افزود : مددکار برای ارایه خدمات و رفع مشکلات مددجو ابتدا بایستی به لحاظ روحی و جسمی مشکلی نداشته باشد بنابراین توجه به رفاه و آسایش این قشر ضروری است.

وی معلولان ، زنان سرپرست خانوار ، کودکان کار و خیابانی را از جمله جامعه هدف بهزیستی استان گیلان نام برد و اظهار کرد : این گروه ها چشم و امیدشان به بهزیستی است بنابراین رفع مشکلات آنان بایستی دغدغه ما باشد.

jpg1338 jpg1339

 

Share