مهندس بهارمست

بهارمست خبرداد:بازسازی و ایجاد آب نمای ۳ طبقه در پارک قدس رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون خدمات شهری شهرداری رشت از تعویض کامل مبلمان پارک شهر رشت خبر داد. مهندس بهارمست گفت : بوستانها بعنوان بخشی از فضاهای سبز شهری با اهدافی چون زیبا سازی سیمای شهری و برآوردن نیازهای روانی و جسمانی شهروندان ایجاد می‌گردند و مسئولین ذیربط می بایست جهت مناسب سازی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون خدمات شهری شهرداری رشت از تعویض کامل مبلمان پارک شهر رشت خبر داد.

مهندس بهارمست گفت : بوستانها بعنوان بخشی از فضاهای سبز شهری با اهدافی چون زیبا سازی سیمای شهری و برآوردن نیازهای روانی و جسمانی شهروندان ایجاد می‌گردند و مسئولین ذیربط می بایست جهت مناسب سازی آنها از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.

وی افزود : در این راستا نیمکت ها ، آبخوری ، سطل های زباله پارک قدس رشت تعویض گردیده و سرویس های بهداشتی پارک به طور کلی و اساسی ، تعمیر و بازسازی گردید.

بهارمست در ادامه بازسازی و ایجاد برکه و آب نما در پارک ها و بوستان های شهر رشت را ضروری عنوان نمود و از احداث و بهره برداری آب نمای ۳ طبقه در پارک قدس به همراه نورپردازی زیبا جهت بهره مندی شهروندان و مسافرین سخن گفت.

علی بهارمست تصریح کرد : تلاش مان در حوزه خدمات شهری رسیدگی به اموراتی است که بتوان برای شهر ، سرزندگی را به ارمغان آورد و از آنجاییکه که پارک ها نقش بسزایی در پر کردن اوقات فراغت مردم دارد اهتمام جدی در این خصوص جزو برنامه های اصلی این حوزه می باشد.

khad5khad2

Share