جانشین فرمانده انتظامی گیلان

کاهش ۳۳ درصدی تصادفات رانندگی در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جانشین فرمانده انتظامی پلیس گیلان از کاهش ۳۳ درصدی تصادفات رانندگی در نوروز امسال در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بخشعلی کامرانی‌صالح  با اشاره به اقدام‌های فرهنگی پلیس گیلان در نوروز امسال اظهار کرد: تلاش مضاعف پلیس توانست امنیت مناسبی را برای گردشگران و مردم در استان فراهم کند.tasadof

وی از کاهش ۳۳ درصدی تصادفات رانندگی در نوروز امسال در گیلان خبر داد و افزود: همراهی مردم با پلیس در کاهش تصادفات رانندگی موثر بوده است.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه ۵ میلیون و ۳۷۸ هزار مسافر در نوروز امسال وارد گیلان شدند، تصریح کرد: ارائه خدمات صحیح به‌موقع پلیسی، تعامل خوب سازمان‌های امدادی، خدماتی و فرهنگی به‌ویژه مهمان‌نوازی خوب مردم گیلان در ورود مسافران به این استان تاثیرگذار بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان به افزایش ۱۵ درصدی مسافران نوروزی در این استان اشاره کرد و گفت: نوروز ۹۳ با رشد هشت درصدی خودروها در گیلان مواجه بودیم.

وی حضور شبانه‌روزی پلیس راه در محورهای مواصلاتی مبادی ورودی و خروجی را در کاهش تصادفات رانندگی موثر خواند و بیان کرد: آزمایش الکل و مواد مخدر از رانندگان مظنون، ارائه توصیه‌های پلیسی و اعمال به‌موقع قانون موجب ارتقای سلامت و امنیت رانندگان و مسافران شده است.

کامرانی‌صالح نصب کانکس‌های انتظامی و مسافرخیز و حضور واحدهای گشتی پیاده و موتورسوار در نقاط پر تجمع را از اقدام‌های انجام شده توسط پلیس در ایام نوروز در گیلان دانست و خاطرنشان کرد: پلیس تمام تلاش‌ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان را انجام داده است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» توسط مقام معظم رهبری در سال ۹۳، اظهار کرد: تامین امنیت مناسب برای فعالان اقتصادی، ایجاد امنیت برای رشد فرهنگی، مقابله قاطع با ورود کالای قاچاق و محتکران و همچنین مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی از اولویت‌های پلیس گیلان در سال جاری است.

وی با قدردانی از مردم گیلان در احترام گذاشتن به قانون، یادآور شد: نوروز امسال مردم گیلان پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کردند.

کامرانی صالح به نظم و آرامش حاکم بر جامعه در تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: نظم موجود محیطی با نشاط را برای شهروندان فراهم کرده است./فارس

Share