ندیمی: با استفاده از نظام ارجاع و تشخیص بسیاری از مشکلات کنونی در مسیر جذب سرمایه گذاری حل می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ، گفت: مدیران دولتی نیز در کنار مجلس می توانند مشکلات موجود در مسیر تولید را هموار سازند و در راستای بهبود مشکلات در مسیر تولید و کارآفرینی گام بردارند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای شورای اسلامی افزود: در نظام تشخیص نیز نمایندگان مردم در مجلس باید با درک دقیق مشکلات و حضور در کنار مردم، مشکلات موجود در مسیر کارآفرینی را تشخیص داده و آنها را به طرح قانونی تبدیل کنند.

43076_thum (1)

وی تصریح کرد: باید توجه داشت بسیاری از مشکلات کنونی در مسیر جذب سرمایه گذاری نیازمند بازنگری قانونی بوده و نمایندگان مجلس می توانند با استفاده از نظام ارجاع و تشخیص با گروه هایی از کارآفرینان در ارتباط باشند و مشکلات کنونی آنها را تا حد امکان حل کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: مدیران دولتی نیز در کنار مجلس می توانند مشکلات موجود در مسیر تولید را هموار سازند و با یاری یکدیگر در راستای بهبود مشکلات در مسیر تولید و کارآفرینی گام بردارند.

وی در رابطه با دلایل تصمیم مقام معظم رهبری برای نام گذاری سال جاری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اذعان داشت: رهبر انقلاب هفت سال پی در پی شعار های اقتصادی را برگزیده اند و این موضوع بیانگر باقی ماندن مشکلات در اقتصاد است، شاید مسایلی از قبیل معیشت مردم، تحریم و بیکاری دلایل انتخاب های هفت سال اخیر باشد و باعث شده طی این سالها حل مشکلات اقتصادی در اولویت های کشور قرار گیرد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس اظهار داشت: شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در حقیقت معنای واقع بینی داشته و باید در ابتدا کمبودها را قبول کرد و پس از آن به فکر راهکاری برای حل مشکلات باشیم، همچنین این باور باید وجود داشته باشد که راهکار برای رفع مشکلات وجود دارد.

خانه ملت /

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share