فساد علت عمده جدایی کارمندان اين شبكه

شبکه MANOTO و تلاش برای جذب تیم اجرای جدید!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته اول سال ۹۳ شبکه من و تو تبلیغاتی مبنی بر جذب و استخدام منتشر کرده است.مشکلات اخلاقی و زیاده روی در اعمال فساد انگیز علت عمده جدایی کارمندان شبکه‌های ماهواره ای که در حوزه‌هایی همچون سبک زندگی فعالیت می‌کنند به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از دیده‌بان، از هفته اول سال ۹۳ شبکه من و تو تبلیغاتی مبنی بر جذب و استخدام منتشر کرده است.man

این خبر که با محوریت جذب مجری نگاشته شده است نشان از آن دارد که انحطاط پرسنل این شبکه،مدیران آن را مجبور میکند که هر از چندگاهی تغییری در ساختار من و تو ایجاد کنند.

مشکلات اخلاقی و زیاده روی در اعمال فساد انگیز علت عمده جدایی کارمندان شبکه‌های ماهواره ای که در حوزه‌هایی همچون سبک زندگی فعالیت می‌کنند به شمار می‌رود.
1829585_468

روند محتوایی شبکه‌های ماهواره ای نشان از آن دارد که تغییرات ساختاری در محتوا نیز می‌تواند شبکه‌های ماهواره را هم از نظر کاهش مخاطبین و هم از نظر اتفاقات درونی دچار تحول کند،چرا که تلاش برای نمایش موضوعات غیر انسانی همچون همجنس بازی و رنگ و لعاب بخشیدن به آن در کنار ترویج روش‌های نوین ترویج فساد اخلاقی با محوریت خانواده موضوعاتی نیستند که به سادگی توسط خانواده‌های ایرانی قابل پذیرش باشد.

در خصوص موضوع جذب مجری نیز گفتنی است،مولفه‌هایی موجود است که به موارد فوق صحه می‌گذارد.

اخیرا “پریسا سحرخیز” یکی از کارمندان این شبکه بهایی بعد از قطع همکاری با این شبکه در صفحه فیسبوک خود علت پایان دادن به ادامه همکاری خود با این شبکه صهیونیستی را هوس بازی‌ها و شهوت‌رانی‌های رایج در این شبکه دانست و با بیان این نکته که تجاوز “تیام بصیر”(یکی از کارکنان شبکه من و تو) به “روشنا”(هنرجوی آکادمی‌خوانندگی ) باعث خودکشی نافرجام این هنرجو شده است ،پرده از راز این ماجرا برداشت.

1829565_180

 

Share