سینماهای گیلان در طول هفته معلم برای فرهنگیان به صورت نیم بهاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سید وحید فخرموسوی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  با اشاره به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به مناسبت هفته معلم، اظهار کرد: ۱۹ مجتمع فرهنگی و هنری این استان در هفته معلم برای برگزاری مراسم و جشن‌های هفته معلم در اختیار آموزش و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سید وحید فخرموسوی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  با اشاره به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به مناسبت هفته معلم، اظهار کرد: ۱۹ مجتمع فرهنگی و هنری این استان در هفته معلم برای برگزاری مراسم و جشن‌های هفته معلم در اختیار آموزش و پرورش قرار می‎گیرد.

ShowImageاین مسئول همچنین اضافه کرد: سینماهای گیلان در طول هفته معلم برای معلمان به صورت نیم بهاست و یک روز در هفته معلم نیز به صورت رایگان پذیرای فرهنگیان خواهد بود.
وی، برگزاری مسابقه علمی کتابخوانی در هفته معلم با موضوع آثار شهید مطهری را از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در هفته معلم برشمرد و گفت: در هفته معلم به درخواست آموزش و پرورش به برخی مدارس کتاب اهدا می‌شود.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: در هفته معلم از مریبان و معلمان هنرستان هنرهای زیبای زینبیه (س) رشت وابسته به این اداره کل تجلیل خواهد شد.

Share