«پيام اينترنتي» در اولين روز ثبت نام مرحله دوم هدفمندي

سامانه در حال به‌روز رسانی است بعدا مراجعه کنید! + سند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از همان ابتدا که شیوه ثبت نام شهروندان در مرحله دوم هدفمندی یارانه های نقدی مطرح شد برای مردم این پرسش پیش آمد که با توجه به تعداد سرپرست خانوارها و حجم ثبت نام ها، آیا در روز تعیین شده این امکان وجود دارد که سامانه قادر به پاسخگویی باشد؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از همان ابتدا که شیوه ثبت نام شهروندان در مرحله دوم هدفمندی یارانه های نقدی مطرح شد برای مردم این پرسش پیش آمد که با توجه به تعداد سرپرست خانوارها و حجم ثبت نام ها، آیا در روز تعیین شده این امکان وجود دارد که سامانه قادر به پاسخگویی باشد؟

54918_380

این پرسش شهروندان در اولین روز ثبت نام با این پیام پاسخ داده می شود: «سامانه در حال به روز رسانی است بعدا مراجعه کنید». بنابراین هر نفر مجبور است با استرس های مضاعفی که به همراه دارد چندین بار عددهای خواسته شده را وارد کند تا «شاید» به نتیجه مطلوب برسد.

این روند در روزهای بعدی می تواند مشکلات بیشتری را به همراه داشته باشد که نیازمند «تدبیر» بیشتری است. در غیر این صورت مردم همان گزینه ای را که از ابتدا در ذهن داشتند به عنوان «پاسخ» سوال خود انتخاب می کنند./جوان آنلاین

Share