فرمانده کل سپاه

در عرصه اقتصادی، سپاه و بسیج آمادگی کمک به دولت را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در شرایط فعلی، بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه های مختلف اقتصادی به خصوص در اقتصاد مقاومتی دارد که می تواند در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص برنامه‌های سپاه برای تحقق شعار فرهنگ واقتصاد با مدیریت جهادی و عزم ملی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، اظهار داشت: در عرصه اقتصادی، سپاه و بسیج این آمادگی را دارد که نقش فعال و تاثیرگذاری را ایفا کند ولی دولت محترم باید این مسئله را از ما بخواهد و بعضی زمینه ها را فراهم کند و در واقع مطالبه کند.

JAFARI007وی افزود: در شرایط فعلی، بسیج ظرفیت عظیمی را در عرصه های مختلف اقتصادی به خصوص در اقتصاد مقاومتی دارد که می تواند در فرهنگ سازی در زمینه اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد نقش اساسی را ایفا کند.

سرلشکر جعفری با تاکید بر پیشگامی سپاه در عرصه فرهنگ گفت: سپاه حضور در عرصه فرهنگ را چند سال است که آغاز کرده است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مقوله فرهنگ باید برنامه ریزی های مناسبی صورت بگیرد و به کارهایی که قبلا انجام شده است عمق داده شود زیرا فعالیت های عرصه فرهنگ با توجه به گستردگی آن در کوتاه مدت نتیجه بخش نخواهد بود و باید زمان بیشتری داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوال دیگری در خصوص کاستی‌های راهیان نور هم تصریح کرد: در زمینه معرفی آرمان های شهیدان و فضای معنوی و فداکاری های شهیدان باید تلاش بیشتری انجام شود تا این ایثارها به خوبی به نسل جوان معرفی شود زیرا امکانات مادی تا حد زیادی تامین شده است و باید برای اثرگذاری معنوی راهیان نور برنامه ریزی صورت گیرد.

Share