خداقوت استاندار به صیادان گیلانی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در آخرین روز از فصل صید با حضور در یکی از شرکت های پره صیادی به صیادان سخت کوش و پرتلاش گیلانی خداقوت گفت. به نقل از استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی عصردیروز بصورت سرزده در آخرین روز از فصل صید در پره صیادی شهدای بندر کیاشهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در آخرین روز از فصل صید با حضور در یکی از شرکت های پره صیادی به صیادان سخت کوش و پرتلاش گیلانی خداقوت گفت.

به نقل از استانداری گیلان؛ دکتر محمدعلی نجفی عصردیروز بصورت سرزده در آخرین روز از فصل صید در پره صیادی شهدای بندر کیاشهر حضور یافت و در گفتگو با صیادان ضمن شنیدن مسائل و مشکلات آنان بابت ۶ ماه تلاش و کوشش سخت برای کسب روزی حلال به آنان خداقوت گفت و از آنها قدردانی کرد.

استاندار گیلان با اشاره به عضویت ۴هزار صیاد گیلانی در ۵۲ شرکت تعاونی صیادی گفت: توجه به حل مشکلات بیمه و طرح تعدیل برای بهبود وضعیت زندگی این افراد ضروریست.

گفتنی است؛ در این بازدید نماینده و فرماندار آستانه اشرفیه، مدیرکل شیلات، رئیس سازمان جهادکشاورزی و جمعی از مدیران کل استان حضور داشتند.

از ۱۵ مهرماه سال گذشته تا کنون بیش از ۳ هزار و ۸۴۰ تن انواع ماهیان استخوانی در گیلان صیدشد که ۴ درصد بیشتر از سال گذشته است.

همچنین استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در پی تقاضای ۱۳ نفر از بازنشستگان شیلات دستور پرداخت مطالبات ، پاداش سنوات خدمت و مرخصی استحقاقی آنان را صادرکرد.

jpg1077 jpg1078 jpg1079jpg1080  jpg1081 jpg1082 jpg1083

 

Share