معاون استانداری مازندران

جنجالی که پایتخت ۳ به پا کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا یونسی بعدازظهر پنج شنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران در جمع خبرنگاران در خصوص این تجمع اظهار داشت: این تعداد به نمایندگی از سایرین، نظرات خود را به مسئولان ارشد اعلام کردند تا این نظرات به سازمان صدا و سیما  انتقال یابد. وی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا یونسی بعدازظهر پنج شنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران در جمع خبرنگاران در خصوص این تجمع اظهار داشت: این تعداد به نمایندگی از سایرین، نظرات خود را به مسئولان ارشد اعلام کردند تا این نظرات به سازمان صدا و سیما  انتقال یابد.

وی از جلسه مسئولان استان با ۵ نماینده احتمالا در هفته آینده خبر داد.

معاون استانداری مازندران، با بیان اینکه از آغاز ساخت و تولید این سریال، نظرات و انتقادات بسیاری از صاحبنظران و مسئولان ذی ربط بیان شده، افزود: تمام این مطالب به گوش مسئولان رسانده شد ولی تصمیم گیری نهایی با مسئولان صدا وسیماست.

یونسی، با بیان اینکه این تجمع بدون هیچ زد و خوردی پایان یافت، گفت: فردی در بین افراد معترض در حال فیلمبرداری بود که ماموران نیروی انتظامی مانع  و خواستار هماهنگی با مراجع ذی ربط شدند.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران در خصوص حضور استاندار مازندران در پشت صحنه این سریال گفت: استاندار به دلیل پاسداشت هنر و هنرمند با عوامل سریال پایتخت دیدن کرد.

یونسی بیان کرد: به نظر بنده این سریال محاسن و معایبی دارد ولی کارشناسان باید قضاوت کنند و سریال «پایتخت ۳» مورد قبول عوام است چراکه وقتشان را پر می‌کند./مهر

Share