رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد

برگزاری مراسم گرامیداشت روز ۱۲ فروردین در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مراسم گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی‌اراکی یک روز جلوتر در رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام مجتبی اشجری  با تبریک فرا رسیدن ایام نوروز بر ضرورت آموزه‌های مقام معظم رهبری در پیام نوروزی امسال به منظور اقتصادی شکوفا و فرهنگی متعالی با عزم ملی و مدیریتی جهادی تاکید کرد.

indexوی با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: ۱۲ فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و ظهور شخصیت واقعی مردم ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ۱۲ فروردین را روز استقلال‌طلبی ملت ایران خواند و تصریح کرد: این روز فرخنده جریان یافتن خون تازه در شریان‌های هستی ایران و نویدبخش پگاه پیروزی و غلبه حق بر باطل است.

وی رای قاطع «آری» مردم ایران در سال ۵۸ به استقرار نظام جمهوری اسلامی در این کشور را نشانه آگاهی مردم برای تحکیم ارکان انقلاب اسلامی دانست.

اشجری گفت: مردم با رای به نظام جمهوری اسلامی وحدت ملی و یکپارچگی را به نمایش گذاشتند و با این انتخاب آگاهانه طومار استبداد و ظلم ۲۵۰۰ ساله ستم‌شاهی را برچیدند.

وی خاطرنشان کرد: این همان تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است که واقعیت آزادی‌طلبی ملت ایران را بیان می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مراسم گرامیداشت روز ۱۲ فروردین برگزار می‌شود، یادآور شد: این مراسم ۱۱ فروردین پس از نماز مغرب و عشاء در جوار مزار میرزا کوچک جنگلی در رشت برگزار می‌شود.

وی سخنران این مراسم را حجت‌الاسلام حسینی‌اراکی ذکر کرد./فارس

Share