گران قیمت ترین بازیکن لیگ برتر را بشناسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از بانک ورزش این روزها که حسابرسان در باشگاه سرخ پایتخت در حال بررسی قرارداد بازیکنان پرسپولیس هستند، صحبت‌های زیادی مطرح شده در مورد اینکه قرار است چند قرارداد سنگین فصل جاری رسانه‌ای شود. خیلی‌ها تصور می‌کنند گران‌ترین بازیکنان لیگ امسال در پرسپولیس توپ می‌زنند اما جالب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از بانک ورزش این روزها که حسابرسان در باشگاه سرخ پایتخت در حال بررسی قرارداد بازیکنان پرسپولیس هستند، صحبت‌های زیادی مطرح شده در مورد اینکه قرار است چند قرارداد سنگین فصل جاری رسانه‌ای شود.

titoخیلی‌ها تصور می‌کنند گران‌ترین بازیکنان لیگ امسال در پرسپولیس توپ می‌زنند اما جالب است بدانید استقلال در این زمینه پیشتاز است. البته پرسپولیس هم چند بازیکن میلیاردی دارد اما در تیم مقابل شرایط خیلی متفاوت است. در باشگاه استقلال قرارداد تنها ۶ بازیکن ۹میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. حالا بازیکنان استقلال نگران این هستند که این قرادادها توسط حسابرسان رسانه‌ای شود.

در باشگاه استقلال بازیکنان تراز اول زیادی حضور دارند اما جدا از این ۶ بازیکن که میلیاردی هستند، قرارداد ۱۰ بازیکن نامدار این تیم ۶ الی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. در بین بازیکنان میلیاردی استقلال هم آندرانیک تیموریان بیشترین قرارداد را دارد.

مبلغ قرارداد این بازیکن ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون است که در باشگاه میلیاردی‌ها گران‌ترین بازیکن محسوب می‌شود.

در باشگاه پرسپولیس هم خلعتبری و سیدجلال گران‌ترین بازیکنان هستند. البته آنها از دایی ارزان‌تر هستند ولی دایی هم از آندرانیک تیموریان ارزان‌تر است. باشگاه استقلال امسال با هزینه تقریبی ۱۷ میلیارد تومان بسته شده که اختصاص یک هشتم هزینه کل بازیکنان برای یک بازیکن شاید زیاد به نظر برسد. حال باید صبر کرد و دید این قراردادها توسط حسابرسان که قول داده‌اند شفاف سازی کنند رسانه‌ای خواهد شد یا خیر.

Share