کمیته انضباطی رای خود را صادر کرد.

محرومیت مربی و بازیکن تیم فوتسال بانوان هیئت گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرمربی و بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال گیلان با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور به پرداخت جریمه نقدی و محرومیت محکوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات پیش آمده در دیدار دو تیم هیئت فوتبال گیلان و دانیال ایذه از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان که در رشت برگزار شده بود رای خود را صادر کرد.

139211190816371272073663

در بخشی از رأی کمیته انضباطی آمده است: در این مسابقه از سوی معصومه جهانچی، مربی تیم فوتسال هیات فوتبال گیلان تخلفاتی صورت گرفت و بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در ادامه این رأی تصریح شده است: مریم روحانی بازیکن تیم فوتسال هیئت فوتبال گیلان نیز که به دلیل اهانت به داور بازی، اخراج شد به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۵۰۰هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حال باید دید در حالی که بازیکنان تیم فوتسال هیئت فوتبال گیلان بدون دریافت هیچ مبلغی از قراردادشان در این مسابقات شرکت کرده اند و به دلیل عدم تمایل باشگاه داماش گیلان از تیم داری زیر پوشش هیات فوتبال گیلان قرار گرفته اند، آیا نسبت به آرای صادره اعتراض یا سکوت می‌کنند.

Share