فرمانده نیروی انتظامی گیلان

شبکه مستقل رادیویی یگان عملیاتی ۱۱۰ در گیلان راه اندازی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده نیروی انتظامی گیلان از راه اندازی و افتتاح شبکه مستقل رادیویی یگان عملیاتی ۱۱۰ در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار ابراهیم قائدرحمتی روز سه شنبه هدف از افتتاح این شبکه مستقل رادیویی را سرعت در رسیدگی به خواسته ها و مشکلات مردمی و ارائه خدمات سریع تر به شهروندان عنوان کرد.polis

وی افزود: با راه اندازی این مرکز اخبار و گزارش های مردمی به جای ارجاع به کلانتری و پاسگاه ها مستقیما به یگان عملیاتی ۱۱۰ اعلام و در اسرع وقت رسیدگی می شود.

رییس پلیس گیلان تصریح کرد: گشت های موتوری یگان مستقل فوریت های پلیسی ۱۱۰ در تمامی میدان های اصلی سطح شهر به منظور تسریع در رسیدگی به خواسته های مردمی و ارائه خدمات پلیسی با توجه به ترافیک سطح شهر حضور داشته و با تماس تلفنی مردم به محل اعلام اعزام می شوند.

سردار قائدرحمتی بیان داشت: امیدواریم با راه اندازی این مرکز شاهد همکاری و تعامل بیشتر مردم در برخورد با جرایم و ناهنجاری باشیم.

وی سرعت و دقت پلیس در برخورد با جرایم را موجب کاهش ناهنجاری و رضایتمندی مردم ذکر و اضافه کرد: پلیس بدون اغماض با هرگونه ناهنجاری که موجب سلب آسایش و تشویش اذهان عمومی شود، به شدت برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان تماس بی مورد شهروندان با مرکز مستقل فوریت پلیسی ۱۱۰ را موجب ایجاد خلل در خدمت رسانی به دیگر شهروندان نیازمند عنوان کرد و از مردم خواست در موارد غیرضروری، با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند تا خللی در خدمت رسانی به موقع پلیس به مردم ایجاد نشود./ایرنا

Share