ساعت ۱۲ امروز؛ آغاز مرحله دوم ثبت نام “کنکور ۹۳”

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مرحله دوم ثبت نام کنکور ۹۳ از سوم تاششم اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پس از انجام مرحله اول ثبت نام آزمون سراسری سال ۹۳ که در تاریخ ۱۶ آذرماه انجام شد ۸۹۷ هزسنجشار و ۵۰۸ نفر ثبت نام کردند و مرحله دوم ثبت نام از امروز شنبه سوم اسفند ماه آغاز و تا روز شنبه ۶ اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. 
 
وی افزود: کلیه کسانی که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در آزمون سراسری نشده‌اند، می‌توانند در تاریخ اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh. org مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی همچنین گفت: داوطلبانی هم که قبلا ثبت نام کرده‌اند می‌توانند در صورت لزوم برای ویرایش اطلاعات ثبت نام خود از روز شنبه (۳اسفند) تا سه‌شنبه (۶ اسفند) با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.
وی با اعلام این خبر تصریح کرد: کارت شرکت در آزمون سال ۹۳ اول تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و این آزمون در روزهای ۵ شنبه (پنجم تیر ماه) و (جمعه ۶ تیرماه) و صبح شنبه (۷ تیرماه) برگزار می‌شود.
وی افزود: نتایج اولیه این آزمون در هفته دوم مرداد به صورت کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و پس از انتخاب رشته داوطلبان با توجه به نتیجه آزمون نتایج نهایی آزمون متمرکز نیمه دوم شهریور و نتایج نهایی آزمون متمرکز نیمه اول مهر ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد./باشگاه خبرنگاران
Share