با تصویب شورای هماهنگی ترافیک

خیابان تختی رشت از مسیر شمال به جنوب یک‌طرفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون امور عمرانی استاندار گیلان عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک گیلان یک‌طرفه شدن خیابان تختی رشت را اقدامی کارشناسی دانست و اظهار کرد: خیابان تختی رشت از ۲۰ تا ۲۷ اسفند جاری به صورت آزمایشی یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون امور عمرانی استاندار گیلان عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک گیلان takhtiیک‌طرفه شدن خیابان تختی رشت را اقدامی کارشناسی دانست و اظهار کرد: خیابان تختی رشت از ۲۰ تا ۲۷ اسفند جاری به صورت آزمایشی یک‌طرفه می‌شود.

حجت شعبانپور بر اطلاع‌رسانی یک‌طرفه شدن خیابان تختی رشت تاکید کرد و افزود: راهنمایی و رانندگی نتیجه یک‌طرفه شدن آزمایشی مسیر مذکور را بررسی می‌کند و پس از کسب نتیجه، طرح به صورت دائمی اجرا می‌شود.

*ترافیک خیابان تختی رشت ناهنجار است

رئیس پلیس راهور گیلان نیز در جلسه مذکور بر بهبود وضعیت خیابان تختی رشت تاکید کرد و گفت: مسیر مذکور پاسخگوی حجم بار ترافیکی نیست.

سید تقی امینی حجم ترافیک خیابان تختی رشت در میدان شهید انصاری و تقاطع غیرهمسطح شهید باستانی‌شعار را تاثیرگذار خواند و بیان کرد: هشت مسیر اطراف خیابان تختی درگیر بار ترافیکی هستند.

وی با بیان اینکه توقف دو طرف خیابان تختی با یک‌طرفه شدن این مسیر آزاد می‌شود، تصریح کرد: یک‌طرفه شدن خیابان تختی موجب روان‌سازی ترافیکی در این مسیر می‌شود.

امینی طرح پیشنهادی را مسیر خیابان تختی به طرف میدان سرخ‌بنده تا تقاطع کوچه قربانی اعلام کرد و یادآور شد: میدان زرجوب، خیابان امین‌الضرب، سه راه قندو‌شکر، خیابان شهید احمدزاده و بلوار شهید انصاری به عنوان مسیر جایگزین در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان میدان زرجوب، خیابان امین‌الضرب، سه راه قندو‌شکر و خیابان تختی را از جمله مسیرهای جایگزین یک‌طرفه شدن خیابان تختی اعلام کرد و افزود: مسیرهای فرعی خیابان جوان برای دسترسی به نقاط مختلف خیابان تختی در نظر گرفته شده است.

امینی، مسیر بلوار آیت‌الله احسانبخش ـ کوچه قربانی به طرف تقاطع پل بوسار را از دیگر مسیرهای جایگزین یک‌طرفه شدن خیابان تختی در رشت اعلام کرد.

– See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13921214001289#sthash.LsRPmVr6.dpuf

Share