اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

بازداشت برادرزاده یکی از اعضای شورای کلانشهر رشت در پارتی شبانه

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شنیده ها حاکی از ان است که دیشب در یکی از ویلاهای زیباکنار فردی که خود را برادرزاده یکی از اعضای شورای شهر معرفی کرده است انجام به برگزاری پارتی شبانه کرده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شنیده ها خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که شب گذشته  در یکی از ویلاهای منطقه زیباکنار شهرستان رشت پارتی شبانه ای در منزل  برادرزاده یکی از اعضای  شورای اسلامی کلانشهر رشت  در حال برگزاری بود که با حضور به موقع نیروی انتظامی همه ی این افراد دستگیر شدند.

images (3)به گزارش  خبرنگارسرویس اجتماعی  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،این پارتی شبانه که در ویلای این شخص در حال برگزاری بود با همت سبز جامگان نیروی انتظامی شناسایی و تمامی افراد حاضر در محل که تعدادی دختر و پسر جوان در حال رقص و پایکوبی بودند دستگیر شدند.اما نکته جالب تر اینکه این فرد پس از دستگیری نه تنها اظهار پشیمانی نکرده بلکه اقدام به جنجال کرده و خود را معرفی کرده و به ماموران نیروی انتظامی هم هشدار داده است که او را آزاد کنند .ولی با تمام این شرایط این فرد دیشب را در بازداشت موقت به سر برد.

هم چنین شنیده ها حاکی از این است که نیروی انتظامی با جدیت تمام پیگیر این پرونده بوده و علاوه بر والدین اشخاص ،عموی این فرد هم برای ارئه توضیحات به نیروی انتظامی احضار شده است.

عکس تزیینی است.

Share