بیانیه ناخدا غلامی خطاب به حاشیه سازان ملوان

اگر مسائل پشت پرده را عنوان کنم آبرویی برای برخی افراد نخواهدماند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قائم مقام باشگاه ملوان بندر انزلی غلامیدر بیانیه‌ای هشدار داده که نسبت به برخی افراد چیزهایی را برملا می‌کند که آبرویی برای آن افراد که خود را سینه چاک ملوان می‌دانند، نخواهد ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا قائم مقام باشگاه ملوان بندر انزلی غلامیدر بیانیه‌ای هشدار داده که نسبت به برخی افراد چیزهایی را برملا می‌کند که آبرویی برای آن افراد که خود را سینه چاک ملوان می‌دانند، نخواهد ماند.

ناخدا غلامی، قائم مقام باشگاه ملوان طی بیانیه‌ای  نسبت به مسائل اخیر باشگاه ملوان موضع گرفت.

متن این بیانیه به این شرح است: سالها در ملوان مسئولیت داشته و خدمتگزار این باشگاه بوده و هستم و به مسائل اشرافیت و آگاهی کامل دارم اگر بخواهم سخن بگویم افرادی که سینه چاک ملوان هستند و خود را هوادار واقعی ملوان می‌دانند آبرویی از آنان باقی نخواهد ماند. در خردادماه ۹۲ جرقه‌ای زدم تا مسائلی را بازگو کنم اما مسئولان شهرستان به ویژه فرمانده محترم وقت منطقه چهارم نداجا از من خواستند که سکوت کنم و حرف نزنم.

خدا کند کاری انجام ندهند که تمام مسائل پشت پرده بالاخص مسائل مالی که کاملا از آن خبر دارم، بر ملا کنم. ملوان را به عنوان یک انزلی‌چی بومی دوست دارم و پیشکسوتان ملوان را که جهت دیدن بازی آنان در گذشته در صف بلیت قرار می‌گرفتم و با چه عشقی برای دیدن بازی خوبشان به استادیوم می‌رفتم، فراموش نمی‌کنم و حتی زمانی که پول در جیب نداشتم واز دیوار استادیوم می‌پریدم و در آن زمن سربازان با باطوم چوبی به دنبال گرفتن من و دوستانم می‌دویدند از یاد نخواهم برد.

پیشکسوتان مایه‌ی افتخار این باشگاه هستند و به همین خاطر دل من بیشتر برای این تیم می‌سوزد تا کسانی که عوام فریبی می‌کنند. پس بهتر است سکوت کنند و جو شهر و آرامش تیم را بر هم نزنند. مسائل ومشکلات ملوان باید درون خانوادگی حل شود ورسانه‌ای کردن بعضی از مسائل کذب که به واقعیت نیز نزدیک نیست باعث می‌شود در جهت اهدافی که بر روی آن توسط مالک محترم باشگاه جناب آقای سیروس محجوب برنامه‌ریزی شده و تیم مدیریتی قوی که توسط ایشان انتخاب شده و مدیران دیگری نیز به این تیم اضافه خواهند شد، دور شویم.

مردم خونگرم و شهید پرور انزلی، هواداران پرشور، پیشکسوتان زحمتکش عزیز هوشیار باشند و باهمدلی در جهت ساختار جدید باشگاه همفکر و همسو شوند. مدیرعامل جدید ملوان جناب آقای مسعود معمایی از توانایی بسیار بالایی برخوردار بوده و رزومه مدیریتی‌شان در فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی کاملا شفاف است به عنوان یک فرد انزلی‌چی احترام خاصی به ایشان قائل هستم و از همه دوستانم در انزلی می‌خواهم با مدیر عامل منتخب همسو و همفکر شوند./ایسنا

Share