” ژاندارک در آتش ” به روی صحنه می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان, ژاندارک در آتش اینبار در رشت به روی صحنه می رود. نمایش ژاندارک در آتش به کارگردانی مهرانه به نهاد به مدت ۳ روز در سالن شهید ابراهیم انصاری ( وارش ) مجتمع خاتم الانبیاء (ص) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان, ژاندارک در آتش اینبار در رشت به روی صحنه می رود.

نمایش ژاندارک در آتش به کارگردانی مهرانه به نهاد به مدت ۳ روز در سالن شهید ابراهیم انصاری ( وارش ) مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می رود.

رئیس اداره ارشاد رشت با اعلام این خبر گفت : این نمایش در باره جنگ جهانی دوم است که در آن آرزو صید افکن و مهرانه به نهاد بازی می کند.

وی گفت : نویسنده این متن محمد رحمانیان نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان تئاتر و مدرس تئاتر می باشد. وی در سال ۱۳۴۱ در تهران زاده شد و دارای مدرک کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۰ و همچنین مدرک کارشناسی ارشد از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال ۱۳۷۷ است. رحمانیان طی سی سال فعالیت در عرصه تئاتر، نمایش‌های مختلفی را به روی صحنه برده‌است. از جمله آثار او می‌توان به نمایش‌های مصاحبه، پل، فنز و مانیفست چو اشاره کرد. وی همچنین نگارش و کارگردانی نمایشنامه ها و مجموعه های تلویزیونی بی شماری را بر عهده داشته است و فیلمنامه کتاب قانون نیز نوشته وی می باشد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان یادآور شد : نمایش ژاندارک در آتش از ۵ بهمن و به مدت ۳ شب ساعت ۱۸ در سالن شهید ابراهیم انصاری ( وارش ) مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می رود.
Poster 3

 

 

Share