دستگیری یک زن شیاد در بقاع متبرکه لاهیجان

مدیرکل اوقاف گیلان اعلام کرد: زن کلاهبرداری که از احساسات مردم در زمینه ارادت به ائمه اطهار سوء استفاده می‌کرد، در شهرستان لاهیجان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاحجت الاسلام ولی عادلی، مدیرکل اوقاف گیلان  اظهار کرد: زن شیادی که با سوء استفاده از احساسات و عواطف پاک زائرین بقاع متبرکه سوژه‌های خود را با شناسایی قبلی مورد اخاذی و شیادی قرار می‌داد، با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان و نیروی انتظامی این شهرستان در یک عملیات دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

dastgiriوی خاطرنشان کرد: این زن کلاهبردار از ارادت و عشق زائرین به امامزادگان سوء استفاده کرده و با استفاده از این شگرد که امامزاده او را خواب نما کرده و او را واسطه دریافت پول و جواهرات قرار داده و اگر فردی نذورات خواسته شده را ندهد به زودی برای یکی از اعضای خانواده‌اش اتفاق ناگواری رخ می‌دهد از طعمه‌های خود اخاذی می‌کرد.
مدیرکل اوقاف گیلان اضافه کرد: این زن شیاد برای جلب اعتماد مردم خود را متولی یکی از بقاع متبرکه شهرستان سیاهکل(بقعه لمش) معرفی می‌کرده است.
وی یادآور شد: این فرد کلاهبردار بلافاصله پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کرده و جهت ادامه مراحل بازپرسی به مقامات قضائی معرفی شد.
حجت الاسلام عادلی با هشدار در خصوص افرادی که از احساسات مردم سوء استفاده می‌کنند، اظهار کرد: خدام و ماموران جمع آوری نذورات در بقاع متبرکه شناخته شده و دارای قبوض رسمی اوقاف گیلان هستند.
مدیرکل اوقاف گیلان تاکید کرد: زائران بقاع متبرکه می‌توانند ذورات و هدایای خود را به اعضای هیئت امناء بقاع متبرکه تحویل داده و رسید اوقاف و امور خیریه گیلان را دریافت کنند./شبستان

Share