درخواست ۱۰ میلیاردی مجمع نمایندگان گیلان برای مدارس آسیب‌دیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن تامینی  اظهار کرد: با وجود ادامه داشتن بارش برف سنگین طی شبانه‌روز گذشته، راه‌های مواصلاتی روستایی و شهری شهرستان‌های استان گیلان با مشکل روبرو شده است. وی افزود: این بارش‌ها همچنین سبب قطعی آب، برق و کاهش افت شدید فشار گاز شده است و این نعمت‌الهی تبدیل به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن تامینی  اظهار کرد: با وجود ادامه داشتن بارش برف سنگین طی شبانه‌روز گذشته، راه‌های مواصلاتی روستایی و شهری شهرستان‌های استان گیلان با مشکل روبرو شده است.

barfوی افزود: این بارش‌ها همچنین سبب قطعی آب، برق و کاهش افت شدید فشار گاز شده است و این نعمت‌الهی تبدیل به نقمت شده  است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: بارش برف سبب ضرر، زیان و تخریب منازل مسکونی مردم گیلان زمین و همچنین باعث تعطیلی مدارس و ادارات و شرکت‌ها و کارخانجات منطقه و نیز کشاورزان زحمتکش شرق و غرب گیلان خصوصا شهرستان رشت شده است.

تامینی تاکید کرد: سابقه و خسارات برف در سال‌های ۸۳ و ۸۶، همچنان از یاد و خاطر مردم گیلان بیرون نرفته است و از رئیس جمهور تقاضا داریم که با توجه به شرایط بحرانی استان، دستور ویژه به وزارتخانه‌های تابعه و استان های همجوار و معین نسبت به حمایت های معنوی و مالی داده شود.

وی خاطرنشان کرد: خسارات وارد ناشی از بارش برف سنگین روزهای اخیر منجر به تخریب مدارس گیلان شده است.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان بیان کرد: با توجه به شرایط بحرانی مدارس گیلان از وزارت آموزش و پرورش درخواست شده است که نسبت به گشایش و تخصیص اعتبار لازم از محل فصل پنجم، حداقل به مبلغ یک میلیارد تومان اقدامات لازم را انجام دهند.

تامینی اظهار کرد: با توجه به هزینه‌های برف‌روبی مدارس جهت جلوگیری از تخریب بیشتر ساختمان‌های فرسوده، به فوریت نیاز به تزریق مالی است./تسنیم

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share