کوچکی‌نژاد: فاینانس تنها راه تکمیل پروژه راه آهن گیلان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی فاینانس را تنها راه تکمیل ساخت پروژه راه آهن گیلان دانست و گفت: قرارداد تامین مالی از منابع بین‌المللی را فاینانس می ‌نامند. جبار کوچکی نژاد  افزود: راه آهن گیلان (قزوین – رشت)  ۸۰ درصد پیشرفت کار دارد و برای تکمیل این پروژه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی فاینانس را تنها راه تکمیل ساخت پروژه راه آهن گیلان دانست و گفت: قرارداد تامین مالی از منابع بین‌المللی را فاینانس می ‌نامند.

kochakinejadجبار کوچکی نژاد  افزود: راه آهن گیلان (قزوین – رشت)  ۸۰ درصد پیشرفت کار دارد و برای تکمیل این پروژه به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی همچنین با بیان اینکه دولت از چین  ۲۵ میلیارد  دلار  از ناحیه فروش نفت طلب دارد، اظهارداشت: در راستای این طلب، پیمانکاران چینی در ساخت راه آهن و ۱۱ کیلومتر آزاد راه  قزوین – رشت مشارکت خواهند داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی  از عدم ساخت  ۱۱ کیلومتر  آزاد راه  قزوین – رشت  در محدوده رودبار و منجیل خبر داد و گفت: در خصوص ساخت چهار کیلومتر این مسیر مشکل چندانی وجود ندارد اما برای هفت کیلومتر دیگر به  ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: این میزان اعتبار اگر در بودجه عمومی دولت گنجانده شود برای ساخت مسیر هفت کیلومتری به سه سال زمان نیاز است.

کوچکی نژاد اظهارداشت: سد شهربیجار ( آیت الله بهجت )  ۹۰ درصد پیشرفت کار دارد که برای تکمیل ساخت این پروژه نیز به  ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی ادامه داد: کانال پائین دست سد شهربیجار هنور ساخته نشده است تا بتوان آب را به تصفیه خانه منتقل کرد./مهر

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share