استاندار گیلان در نشست مشترک با مجمع نمایندگان گیلان:

همه ی ما در برابر قضاوت افکار عمومی کارنامه ی مشترکی خواهیم داشت

دکتر محمد علی نجفی در نشست مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به ضرورت تقویت همدلی ها برای خدمت هرچه بیشتر به مردم گفت : جامعه از عملکرد مسئولان نگاه کلی و یکپارچه دارد و همه ی ما دربرابر قضاوت افکار عمومی کارنامه ی مشترکی خواهیم داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر محمد علی نجفی در نشست مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به ضرورت تقویت همدلی ها برای خدمت هرچه بیشتر به مردم گفت : جامعه از عملکرد مسئولان نگاه کلی و یکپارچه دارد و همه ی ما دربرابر قضاوت افکار عمومی کارنامه ی مشترکی خواهیم داشت .

 نماینده ی عالی دولت در گیلان فضاوت مشترک مردم از عملکرد مسئولان و نمایندگان را،  یکی از دلایل داشتن روابط خوب بین نمایندگان قوه ی مجری و مقننه دانست و گفت : هرکجا از این روابط حسنه برای حل مشکلات مردم بهره بردیم به نتیجه خوب و راضی کننده ای دست یافتیم که منشاء آثار و خدمات ارزنده برای جامعه شده است .

 وی با بیان اینکه جامعه نیازمند شادابی و نشاط اجتماعی و آرامش نسبی است گفت : خوشحالم از اینکه در راستای رسیدن به این هدف والابین نمایندگان و مسئولان همیاری همراهی و همدلی وجود دارد .

jpg540

 استاندار گیلان با بیان اینکه مشکلات مردم فراوان است گفت : باید همه ی اندیشه و توان خود را صرف ایجاد خدمات ماندگار به مردم کنیم و به حاشیه ها و حاشیه سازان توجه ای نکنیم .

 دکتر محمد علی نجفی افزود: متأسفانه عده ای تمام توان خود را صرف حاشیه سازی های مختلف کرده اند درحالیکه اگر بخواهند از همین انرژی برای خدمت به مردم و تقویت همدلی ها بهره ببرند بسیاری از مشکلات حل می شود .

 استاندار گیلان در ادامه ی سخنان خود با اشاره به تأکیدات رئیس جمهور در نخستین نشست استانداران دولت تدبیر و امید مبنی براینکه حضور استانداران در استان ها نباید به گونه ای باشد که هیچ جناحی احساس شکست کند گفت : بنده از ابتدای ورودم به گیلان گفته ام که کمیته ی انتصابات به معنای خاصش ندارم و در اداره ی امور استان به دنبال استفاده از نیروهای معتدل شایسته و کاردان بوده ام .

 دکتر نجفی افزود : من در انتخاب همکاران خود تلاش کرده ام که از همه ی اندیشه هایی که تفکر اعتدالی و سیاست های دولت تدبیر و امید را چارچوب فعالیت های خود فرار دهند استفاده کنم .

  jpg539

 

 رئیس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این نشست با قدردانی از تلاشهای استاندار گیلان برای تقویت همدلی بین نمایندگان و مسئولان گفت : هرچه نشست های مشترک و همفکری ها برای خدمت به مردم بیشتر شود به طبع بهتر میتوان مسائل مختلف استان را حل و فصل کرد .

 دکتر تأمینی ادامه داد : باتوجه به حضور ۵ نماینده گیلان در کمیسیون تلفیق بودجه توانستیم گام های مؤثری در تثبیت موقعیت گیلان در بودجه ی سال ۹۳ برداریم .

jpg538

وی افزود : نمایندگان گیلان برای کمک به استاندار و حل مشکلات استان پای کار هستند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند .

 در این نشست همچنین نمایندگان دیگر رشت و نمایندگان تالش ، ماسال ، رضوانشهر ، لاهیجان و سیاهکل ، فومن و شفت ، رودبار ، بندر انزلی نیز در مورد مسائل مختلف استان مباحثی را مطرح کردند .

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

 

Share