نطق مطهری در راستای ایفای وظایف نمایندگان تشخیص داده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان با بررسی نطق علی مطهری در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان رأی هیأت را اعلام کرد و گفت: طبق این بررسی نطق مطهری در راستای ایفای وظایف نمایندگان تشخیص داده شد.  عوض حیدرپور درباره رأی هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان توضیح داد: به‌دنبال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان با بررسی نطق علی مطهری در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان رأی هیأت را اعلام کرد و گفت: طبق این بررسی نطق مطهری در راستای ایفای وظایف نمایندگان تشخیص داده شد.

 MOTAHARعوض حیدرپور درباره رأی هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان توضیح داد: به‌دنبال ابلاغ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی به هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان برای رسیدگی به نطق علی مطهری متن نطق ایشان در جلسه هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت و در راستای ایفای وظایف ایشان تشخیص داده شد.

 نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها در یک مورد از این نطق قرار شد بررسی بیشتری صورت پذیرد و اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند این نطق ایراد داشته نادرست است.

 وی افزود: در این گونه موارد که رفتار نماینده‌ای باید بررسی شود تنها هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان باید وارد عمل شود.

عضو هیأت نظارت بر عملکرد نمایندگان تأکید کرد: بر اساس رویه متعارفی که بین مجلس و شعب دادگستری وجود دارد باید دادستانی تهران در صورت وجود موردی آن را  یکی از شعب ارسال می‌کرد ،اینکه دادستانی بدون نظر هیأت موضوع را رسانه‌ای کرده کاری نامتعارف و خلاف رویه بود./خانه ملت

Share