مدیرعامل باشگاه داماش گیلان

مشکلات مالی داماش گیلان طی یک ماه آینده برطرف می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل باشگاه داماش گیلان گفت : با توجه به راهکارهای قوه قضاییه، مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان تا یک ماه آینده برطرف می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ˈامیر عابدینیˈ عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود : با این وجود ما هم اینک دچار بحران مالی هستیم و نیاز مبرم به پول داریم و به همین دلیل از مسوولان استان گیلان تقاضی ۱۰ میلیارد ریال قرض کرده ام.

abedini-300x180وی اظهار کرد: طی نشستی که با مسوولان استان گیلان داشتم، این تقاضا را مطرح کردم و هفته آینده نیز با استاندار و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی جلسه دارم.

وی ادامه داد : امیدوارم که این مبلغ به زودی در اختیار باشگاه داماش گیلان قرار گیرد تا ما بتوانیم به فعالیت خود ادامه دهیم و طی دو الی سه هفته نیز این پول را بازپس خواهم داد.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان بیان کرد : البته تمام مسوولان استان گیلان از وضعیت تیم فوتبال داماش نگران هستند و این تیم اکنون دچار روزمرگی مالی شده اما قول می دهم که تیم در لیگ برتر باقی بماند و از این بابت خیال مسوولان استان گیلان راحت باشد .

ˈعابدینی ˈ در ادامه به مذاکره با یک خریدار اشاره و اضافه کرد : با یک خریدار در تهران مذاکره داشتم ضمن اینکه مذاکراتی با اسپانسرها برای کمک به تیم داماش در گیلان انجام شده و همچنین قرار است هفته آینده با یک خریدار دیگر نیز مذاکره انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر من بمانم یا بروم و یا تیم خریدار دیگری پیدا کند، باشگاه داماش گیلان در این استان و شهر رشت خواهد ماند و از این بابت خیال طرفداران تیم داماش راحت باشد .

وی افزود : بازیکنان، کادر فنی و دیگر کارکنان داماش با تمام وجود برای حفظ این تیم تلاش می کنند و از طرفداران این تیم نیز تقاضا دارم همچون گذشته حامی تیم باشند .

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان به وضعیت طلب بازیکنان اشاره و اظهار کرد: حساب های سال ۹۰ ـ ۹۱ بازیکنان تسویه شده اما حساب های سال ۹۱ – ۹۲ و همچنین ۹۲ – ۹۳ تا حدی پرداخت شده ولی هنوز بازیکنان در این دو فصل از باشگاه طلب کار هستند.

وی در مورد شایعاتی پیرامون اختلاف بین قوه قضاییه و مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اشاره کرد و گفت : قوه قضاییه با هیچ فرد و شخصی تعارف ندارد و هرکس که دچار مشکلی باشد، باید پاسخگو باشد و ضمن اینکه من پس از استعفا، دو نامه تاکید بر استعفا برای مسوولان ارسال کردم و نپذیرفتن استعفا به معنای ماندن من بود اما بعضی از افراد فرافکنی می کنند./ایرنا

Share