امام جمعه لنگرود :

مردم گیلان پیشگام محکومیت فتنه هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه موقت لنگرود گفت : ۹ دی روز بصیرت و ولایت نامگذاری شده است و افتخار گیلان این است که یک روز زودتر عهد و پیمان خود را به رهبری ثابت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام عبداله واحدی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت مردم به تقوای الهی، اظهار کرد: راهی جز تقوا نداریم و آخر هم به همین نتیجه می‌رسیم.

139209131448582291670743

وی با تأکید بر توجه ویژه به نماز، افزود: شهید دستغیب در کتابی در مورد اینکه چه کنیم توجه به نماز بیشتر داشته باشیم آورده است که اگر مشغله‌ها را کم کنیم بیشتر متوجه می‌شویم که چه می‌گوییم و با چه کسی صحبت می‌کنیم.

امام جمعه موقت لنگرود به همنشینی با عالمان ربانی و انسان‌های خدایی سفارش کرد و گفت: بهترین همنشین قرآن و نهج البلاغه هستند.

واحدی‌‌نژاد  تصریح کرد: در اصول کافی در فضیلت علم آمده است که علم و دانش ۲۷ بخش دارد و این ۲۷ بخش در قرآن بیان شده است.

وی گفت: در زمانی که امام غائب است و به علم دسترسی نداریم بهترین مرجع قرآن و تفاسیری است که توسط عالمان در اختیار مردم قرار گرفته است.

امام جمعه موقت لنگرود اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت و ولایت  نامگذاری شده است و افتخار گیلان این است که یک روز زودتر عهد و پیمان خود را به رهبری ثابت کردند.

واحدی‌‌نژاد افزود: فتنه‌گران شبیه فتنه‌گران صدر اسلام در خفا کار خود را آغاز کردند و به دنبال فرصتی بودند تا بتوانند ضربه نهایی خود را وارد کنند.

وی تصریح کرد: در عاشورای ۸۸ که فتنه‌گران علیه ولایت و نظام شعار دادند از کارهای برنامه ریزی شده دشمن بود که فتنه گران را وارد کشور و خیابان کردند و با ابزار تبلیغ داخلی و ماهواره‌ای فتنه‌گران داخلی را با اهداف خود آشنا کردند.

امام جمعه موقت لنگرود اظهار کرد: عده‌ای از این تبلیغات فریب خودند و وارد خیابان ها شدند و فتنه‌گران با مشاهده جو مناسب اقدام به آتش کشیدن خیابان‌ها کردند و شعار دادند و با اینکه سران فتنه شاهد این ماجرا در رسانه‌ها بودند سکوت کردند و اعلام برائت نجستند.

واحدی‌‌نژاد گفت: یکی از سران فتنه نیز با مشاهده تظاهرات ضد نظامی که انجام شد کارشان را خدایی اعلام کرد و با آنان هم قدم شد و یکی از عواملی که سبب سکوت و عدم برائتشان بود جناح بازی‌ها بود و دشمن هم به خوبی از این ماجرا سود برد.

وی با بیان اینکه  اگر در کشورهای اسلامی ولایت فقیه وجود داشت الان وضعشان این گونه نبود، خاطرنشان کرد: تنها راه نجات ما فقط تبعیت از ولایت فقیه است و خدا نیز به او کمک می‌کند./تسنیم

Share