قمی‌ها خاتمی را به شهرشان راه ندادند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،در حالی که در هفته های گذشته تحرکات اصلاح طلبان برای احیای خاتمی افزایش چشمگیری یافته بود، خبر می رسد یکی از این پروژه ها با شکست مواجه شده است. بر اساس اخبار رسانه ها، سفر سیدمحمد خاتمی به شهر قم که در سالگرد ۹ دی برنامه ریزی شده بود، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،در حالی که در هفته های گذشته تحرکات اصلاح طلبان برای احیای خاتمی افزایش چشمگیری یافته بود، خبر می رسد یکی از این پروژه ها با شکست مواجه شده است.
khatami 1
بر اساس اخبار رسانه ها، سفر سیدمحمد خاتمی به شهر قم که در سالگرد ۹ دی برنامه ریزی شده بود، با واکنش علما و مراجع و جو ایجادشده در هفته گذشته لغو شده است.

بر این اساس، هفته گذشته بیانیه‌هایی از سوی اقشار مختلف مردمی در قم منتشر شد در آن اعلام شده بود آنها اجازه ورود فتنه گران را به شهر قم نخواهند داد.

گفته می شود عده ای از اصلاح طلبان و حامیان فتنه که حتی اقدامات روحانی نیز از نظر آنها مطلوب نبوده، خاتمی را به عنوان گزینه اصلی انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ در نظر گرفته‌اند.

سوالی که درباره خاتمی و تعدادی از همفکران او همچنان بی پاسخ مانده، عدم انجام هرگونه اقدامی برای محاکمه‌شان در خصوص نقش آنها در فتنه ۸۸ است و عجیب اینکه در این میان فعالان فتنه سعی دارند با استفاده از فضای موجود، این موارد را کمرنگ کرده و به فراموشی بسپارند.

Share