در راستاي ارتقای مهارت‌ها و فنون بازیگری

برگزاری کارگاه بازیگری پرویز پرستویی در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر آموزشگاه آزاد هنری گیلانا از برگزاری کارگاه یک‌روزه بازیگری در رشت با حضور استاد پرویز پرستویی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد محب‌علیزاده  با بیان اینکه هنرمندان شهرستانی امکانات کمتری برای بهره‌گیری از اساتید بزرگ دارند، اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان شهرستانی در ارتقای مهارت‌ها و فنون بازیگری آنها بسیار تاثیرگذار است.

paradtoei63وی با بیان اینکه «پرویز پرستویی» بازیگر مطرح سینمای کشور است، افزود: امسال پنج فیلم با بازیگری این هنرمند بزرگ در جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است.

محب‌علیزاده خاطرنشان کرد: پرویز پرستویی امسال یکی از پرکارترین سال‌های خود را داشته و وقت گرفتن از این استاد فرهیخته کار سختی بود.

وی تاثیرپذیری هنرجویان از چهره‌های مطرح سینما و آموزش از آنها را جزو اصول بازیگری خواند و گفت: در این راستا آموزشگاه هنری «گیلانا» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت اقدام به برگزاری کارگاه یک‌روزه اصول و فنون بازیگری با حضور استاد پرویز پرستویی در رشت کرده است.

این مسئول با بیان اینکه کارگاه مذکور با هدف انتقال تجربیات و دانش و مهارت استادان به هنرجویان و هنرمندان برگزار می‌شود، افزود: آموزشگاه آزاد هنری «گیلانا» پیش از این نیز اساتیدی مانند داریوش ارجمند، آزیتا حاجیان، علیرضا خمسه و مهران احمدی را به رشت دعوت کرده بود.

به گفته وی، حضور اساتید و ستارگان سینمای کشور در جمع هنرمندان شهرستانی موجب تقویت روحیه امید و ایجاد انگیزه در آنها می‌شود.

مدیر آموزشگاه آزاد هنری «گیلانا» به برگزاری کارگاه مذکور در روز جمعه ۲۷ دی جاری اشاره کرد و یادآور شد: تمام هنرمندان استاد پرستویی را به لحاظ تکنیک و محبوبیت دوست دارند.

به گزارش فارس، پرویز پرستویی بازیگر صاحب نام سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است که در کارنامه هنری خود بازی در فیلم‌هایی مانند کتاب قانون، موج مرده، مارمولک، عشق شیشه‌ای، روانی، لیلی با من است، آدم برفی، مومیایی و … را دارد.

آموزشگاه آزاد هنری «گیلانا» نیز یکی از بهترین آموزشگاه‌های آزاد هنری در سطح گیلان است که سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر شد./فارس

Share