آیین دست های آسمانی در آستانه اشرفیه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پنجمین روز از هفته وقف آیین دست های آسمانی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه با همکاری کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.  فرماندار آستانه اشرفیه روز جمعه در این مراسم که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ، خیران و نیکوکاران، جمعی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پنجمین روز از هفته وقف آیین دست های آسمانی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه با همکاری کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

vaghf39 فرماندار آستانه اشرفیه روز جمعه در این مراسم که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ، خیران و نیکوکاران، جمعی از کودکان و ایتام تحت پوشش برگزار شد،ˈوقفˈ را خیری ماندگار برای واقف دانست و اظهار کرد: سرشت پاک انسان ها ودیعه ای الهی است که از سوی خداوند به او هدیه شده است.

ˈ علی باباخانی ˈ بیان کرد: با وجود این سرشت الهی است که انسان ها نمی توانند نسبت به مشکلات همنوعان خود بی تفاوت باشند.

وی گفت: این سرشت الهی موجب می شود تا انسان های خیر و نیکوکار همواره به منظور جلب رضایت خداوند در جهت رفع مشکلات نیازمند و کمک به دیگران قدم بردارند.

باباخانی یادآور شد: کمک و حمایت از ایتام و کودکان بی سرپرست نیز از جمله کارهای خیری است که نیکوکاران در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) آستانه اشرفیه نیز در این مراسم گفت: حمایت از ایتام و کودکان بی سرپرست همواره با کمک و یاری افراد نیکوکار و خیر امکان پذیر است.

ˈ فریدون زراعتی ˈ تصریح کرد: طی چند سال اخیر در جهت اجرای طرح اکرام ایتام استقبال خوبی از سوی نیکوکاران و خیران منطقه انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه اکرام کودکان بی سرپرست و ایتام همواره مورد تاکید خداوند و ائمه معصومین (ع ) قرار داشته است، یادآور شد: رفع نیازهای خانواده های ایتام همچون معیشت، مسکن، تحصیل ، ازدواج ، درمان از جمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام می باشد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه آستانه اشرفیه نیز در ادامه این مراسم با بیان اهمیت جایگاه وقف در جامعه اظهار داشت: وقف عملی ماندگار است که می تواند در جهت ترویج معارف دینی در جامعه بسیار موثر باشد.

حجت اسلام والمسلمین ˈ عباس خوبرو ˈ اظهار کرد: کمک به همنوعان و حمایت از ایتام و کودکان بی سرپرست یکی از مسائل مهمی است که ترویج فرهنگ وقف می تواند در این خصوص نقش مهمی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، در پایان، هدایایی به کودکان بی سرپرست و ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ع) شهرستان آستانه اشرفیه اهداء شد.

Share