پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا متن پیام بدین شرح است: یازدهم آذر ماه سالروز شهادت برزگمردی از تبار گیلانیان غیور و دلاور است که به فرموده ی رهبر معظم انقلاب ، مینیاتوری ازنظام اسلامی و جمهوری اسلامی را در رشت پدید آورد . تجلیل ایشان از قیام میرزا کوچک جنگلی که علیه استبداد داخلی […]

mmبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا متن پیام بدین شرح است:

یازدهم آذر ماه سالروز شهادت برزگمردی از تبار گیلانیان غیور و دلاور است که به فرموده ی رهبر معظم انقلاب ، مینیاتوری ازنظام اسلامی و جمهوری اسلامی را در رشت پدید آورد . تجلیل ایشان از قیام میرزا کوچک جنگلی که علیه استبداد داخلی و خارجی بوقوع پیوست تأئید کننده ی حرکت صددرصد اسلامی و ایرانی این روحانی مبارز است .

 

راهی که سردار جنگل علیه استعمار و قدرت طلبان داخلی و خارجی آغاز کرد با پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس که حاصل رنج ها و تلاش های عاشورائیان زمانه بود به اوج رسید و امروز نه تنها گیلانیان ، بلکه همه ی ملت بزرگ ایران ، وارثان به حق راه آزادیخواهی ، عزتمندی ، حق طلبی شیخ الشهدای گیلان دراعتلای نام اسلام و ایران هستند .

 

بی شک گرامیداشت یاد وخاطره ی میرزا کوچک جنگلی پاسداشت غیرت دینی و ملی گیلانیان و لایتمدار ، شجاع ، مبارز و قهرمان پرور است که همواره در خط مقدم ، دفاع از آرمان های والای الهی همچون نگینی تابان برحلقه ی وحدت ایرانیان در مبارزه با متجاوزان به حریم پاکی ها ؛ دلیرانه   درخشیده اند .

 

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره ی روحانی مبارز شهید میرزا کوچک جنگلی و شهدای روحانی و طلبه ی گیلان از خداوند متعال برای همگان بویژه نسل جوان و آینده سازان فردای کشورمان  توفیق هرچه بیشتر شناختن ، شناساندن و گام برداشتن در راه آن شهدای والامقام را مسئلت داریم .

 

زین العابدین قربانی                                                                    محمدعلی نجفی
نماینده ولی فقیه دراستان گیلان                                                         استاندار گیلان
و امام جمعه رشت

Share