واکنش به موقع نیروی انتظامی :

پلیس مانع خودکشی یک مرد روانی در رشت شد + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پلیس گیلان مرد روانی و با سابقه قتل عمد در رشت که خود را به بالای درخت رسانده بود و قصد خودکشی داشت با حضور به‌موقع پلیس سالم از بالای درخت به پایین کشیده شد.

13920911000031_PhotoAبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پلیس گیلان مرد روانی و با سابقه قتل عمد در رشت که خود را به بالای درخت رسانده بود و قصد خودکشی داشت با حضور به‌موقع پلیس سالم از بالای درخت به پایین کشیده شد.

این  مرد روانی روز گذشته که وسیله نقلیه او توسط پلیس به دلیل نداشتن مدارک شناسایی شخصی و خودرو متوقف شده بود، با برداشتن پتو از داخل خودروی خود، خود را به قصد خودکشی به بالای درخت حاشیه خیابان رساند.

اقدام عجیب این فرد موجب تجمع عابران شد به طوری که تصور سقوط این فرد از بالای درخت توجه آنها را جلب کرده بود.

 

13920911000026_PhotoAهر چند تدابیر و سخنان ملایم پلیس از پایین درخت، موجب دلداری وی می‌شد اما نگاهش به تجمع عمومی مردمی تهدیداتش را افزایش می‌داد تا اینکه فرمانده پلیس شهرستان رشت خود را به صحنه رساند و عملیات روانی را برای آرامش وی آغاز کرد.

 

آرامش این فرد روانی زمینه را برای نزدیک شدن پلیس با استفاده از بالابر فراهم کرد تا اینکه پلیس توانست با استفاده بالابر خود را به این شخص روانی رسانده و او را با آرامش تمام و صحیح و سالم از بالای درخت به پایین بکشاند.

مرد روانی بلافاصله با حفاظت کامل پلیس برای درمان به بیمارستان شفا که ویژه افراد روانی است انتقال یافت.

13920911000022_PhotoA
این فرد در بررسی‌های صورت گرفته دارای سابقه قتل عمد، اخلال در نظم عمومی، سرقت، نگه‌داری و حمل مواد مخدر بوده است.

Share