پشت پرده حادثه بیروت مزدوران عربستان و صهیونیست ها هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه استکبارستیزی زیربنای تفکر بسیجی است، گفت: عربستان و رژیم صهیونیستی پشت پرده حادثه تروریستی لبنان هستند برنامه ریزی حادثه بیروت با عربستان و رژیم صهیونیستی بود. صفر نعیمی‌رز  با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه بسیج، ولایت‌مداری است، اظهار کرد: بسیج سبب هراس […]

139208111237217701451053به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه استکبارستیزی زیربنای تفکر بسیجی است، گفت: عربستان و رژیم صهیونیستی پشت پرده حادثه تروریستی لبنان هستند برنامه ریزی حادثه بیروت با عربستان و رژیم صهیونیستی بود.

صفر نعیمی‌رز  با بیان اینکه مهم‌ترین شاخصه بسیج، ولایت‌مداری است، اظهار کرد: بسیج سبب هراس دشمن از ایران اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه تمام اهداف بسیج و بسیجی خدمت به مردم و نظام است، افزود: بسیج با دشمن‌شناسی و استکبارستیزی امید آزادیخواهان در دنیا است.

سخنگوی فراکسیون رهروان مجلس، با بیان اینکه استکبارستیزی زیربنای تفکر بسیجی است، گفت: تا زمانی که روحیه و تفکر بسیجی در بین مردم ماندگار باشد موفقیت، عزت و سربلندی در کشور حاکم است.

نعیمی‌رز با اشاره به حمله تروریستی به سفارت ایران در لبنان، اظهار کرد: این اقدام توسط صهیونیست‌ها و مزدوران عربستان سعودی انجام و توسط دستگاه‌های اطلاعاتی آنان برنامه‌ریزی شده بود.

وی با تبریک و تسلیت شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان به مردم ولایت‌مدار ایران و همچنین مردم لبنان، با ننگین خواندن این اقدام تروریستی افزود: حمله تروریستی به سفارت ایران در لبنان، اقدامی سازماندهی شده بود که دستگاه‌های اطلاعاتی عربستان و رژیم صهیونیستی در پشت پرده آن قرار داشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این اقدامات تروریستی سبب افزایش موج بیداری اسلامی در منطقه می‌شود، تصریح کرد: در این راستا دولت لبنان باید تمام توان خود را بکار بگیرد تا در کم‌ترین زمان عوامل این حمله تروریستی را شناسایی و به مجازات اعمال خود برساند.

نعیمی‌رز با تأکید بر اینکه اقدامات تروریستی هیچ تاثیری بر ادامه مسیر حمایت ایران اسلامی از جریان مقاومت و بیداری اسلامی ندارد، گفت: امیدواریم عاملان این حادثه که توسط گروه‌های افراطی و تندرو و با هدف ایجاد ناامنی در منطقه بوده، هر چه سریع‌تر مشخص شده و به دست عدالت سپرده شوند./تسنیم

Share