نشست مشترک استاندار گیلان و مجمع نمایندگان استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست مشترک استاندار گیلان و مجمع نمایندگان استان با محوریت بررسی بودجه ی ۹۳ گیلان برگزار شد .  ˈمحمدعلی نجفیˈ استاندار گیلان در این نشست استان اظهار داشت: اولویت تخصیص اعتبارات عمرانی، اتمام پروژه های نیمه تمام است که از پیشرفت مناسبی برخوردار هستند. استاندار گیلان پیشتر نیز در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست مشترک استاندار گیلان و مجمع نمایندگان استان با محوریت بررسی بودجه ی ۹۳ گیلان برگزار شد .

 ˈمحمدعلی نجفیˈ استاندار گیلان در این نشست استان اظهار داشت: اولویت تخصیص اعتبارات عمرانی، اتمام پروژه های نیمه تمام است که از پیشرفت مناسبی برخوردار هستند.

jpg403استاندار گیلان پیشتر نیز در شورای اداری استان که هفدهم آذرماه جاری برگزار شده بود؛ با بیان اینکه پروژه های بزرگی در سال آینده در استان اجرایی می شود، گفته بود: گیلان ظرفیت های بسیاری برای توسعه دارد و مردم استان روزهای خوبی را خواهند دید.

وی تامین اعتبار سه طرح بزرگ استان از طریق فاینانس خارجی، تلاش برای تامین اعتبار ۸۵ میلیارد تومانی در بخش حوادث ، مقدمات جذب اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی برای راه اندازی زباله سوز در استان را از جمله اقدامات انجام گرفته در دو ماه گذشته عنوان کرد.

پیگیری تکمیل و آب گیری سد آیت الله بهجت (شهربیجار) تا پایان امسال و آغاز عملیات اجرایی چهار کیلومتر آزادراه رشت – قزوین در محدوده منجیل از دیگر اقدامات انجام شده ای بود که از سوی محمدعلی نجفی در جلسه شورای اداری استان گیلان عنوان شد.

ˈحسن تأمینیˈ رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این نشست مشترک که امروز (دوشنبه) با استاندار گیلان برگزار شد، بیان کرد: نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را انجام می دهند تا سهم استان در بودجه سال آینده مناسب باشد.

در این نشست محمدحسین اصغریان معاون برنامه ریزی استاندار نیز گزارشی از وضعیت بودجه گیلان در سال ۹۳ ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ˈحسن روحانیˈ رییس جمهوری ۱۷ آذرماه جاری لایحه بودجه سال ۹۳ کل کشور به مقدار ۱۹۵ هزار میلیارد تومان را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم شهرستان رشت، محمدمهدی رهبری املشی نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش از کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، ایرج ندیمی نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، جبار کوچکی نژاد دیگر نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی و مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود و عضو کمیسیون عمران پنج نماینده مردم گیلان در خانه ملت هستند که عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه شده اند.

این کمیسیون مسوول رسیدگی به لایحه بودجه سالانه کل کشور بوده و در آستانه بررسی لایحه بودجه کل کشور شکل می گیرد./ایرنا

 

Share