دو خبر کوتاه از رودسر و آستانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ˈکاوه قدسیˈ با بیان اینکه شهدای گرانقدر مایه عزت و سرافرازی کشور هستند، گفت: جامعه ورزش هم باید دوشادوش سایر قشرهای جامعه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه شهدا کوشا باشد که مزین کردن برنامه ها با نام شهدای والامقام یکی از این راههاست. وی در ادامه پرداختن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ˈکاوه قدسیˈ با بیان اینکه شهدای گرانقدر مایه عزت و سرافرازی کشور هستند، گفت: جامعه ورزش هم باید دوشادوش سایر قشرهای جامعه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه شهدا کوشا باشد که مزین کردن برنامه ها با نام شهدای والامقام یکی از این راههاست.

80917425-5233278وی در ادامه پرداختن به ورزش قهرمانی و همگانی رابسیار مهم بر شمرد و اظهار کرد: صرف ورزش قهرمانی کافی نیست و باید ورزش را آمیخته ای از ورزش قهرمانی و همگانی بدانیم ودر هر دو بخش سرمایه گذاری کنیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاچای هم برگزاری مسابقات ورزشی را در ایجاد تفاهم و صمیمیت میان آنها اثر بخش دانست و گفت: برگزاری مسابقه های ورزشی با نام شهدا عزت بخش محفل ما شده و این برای ما بسیار ارزشمند است.

ˈکوروش تقی پورˈ افزود: در مسابقه جام یادواره سردار شهید بهروز محمد حسینی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد تیم باشگاه وحدت رشت با نتیجه ۱۲بر ۳مقابل میزبان خود منتخب کلاچای به برتری رسید.

وی افزود: این دیدار با شرکت ۳۰کشتی گیر در هفت وزن و با انجام ۱۵کشتی برگزار شد.

شهرستان رودسر در شرق مرکز گیلان قرار دارد.

********

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه از توزیع بیش از یکهزار جلد کتاب طی سالجاری در این شهرستان خبر داد.

ˈ محمد معافی ˈ روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: توزیع این تعداد کتاب از ابتدای سال تاکنون در موضوعات مختلف و بین ادارات و نهادها ، بسیج هنرمندان ، کانون های امور مساجد و …صورت گرفته است.

وی ادامه داد: توزیع این کتاب ها با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی ، دسترسی آسان به کتاب و حمایت از مولفان از سوی این اداره انجام گرفته است.

معافی با اشاره به هفته کتاب نیز گفت: به منظور گرامیداشت این هفته نمایشگاه کتابی نیز در شهر آستانه اشرفیه برپا شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در جامعه زمینه توسعه را در ابعاد مختلف فراهم می کند.

آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد./ایرنا

Share