بازیگر ایرانی پناهندگی آلمان را رد کرد + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید بهرامی بازیگر تئاتر و سینما که بار دیگر دچار سرطان مغز استخوان شده است، پیشنهاد پناهندگی دولت آلمان رد کرد و اظهار امیدواری کرد بار دیگر از بیماری رد شود.  بهرامی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون حدود سه سال پیش در حین اجرای نمایش «عجایب‌المخلوقات» ناگهان متوجه سرطان مغز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مجید بهرامی بازیگر تئاتر و سینما که بار دیگر دچار سرطان مغز استخوان شده است، پیشنهاد پناهندگی دولت آلمان رد کرد و اظهار امیدواری کرد بار دیگر از بیماری رد شود.

 بهرامی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون حدود سه سال پیش در حین اجرای نمایش «عجایب‌المخلوقات» ناگهان متوجه سرطان مغز استخوان خود شد، اما در نهایت با مساعدت مسئولان فرهنگی وقت، مردم و هنرمندان وی توانست در آلمان تحت عمل جراحی قرار گیرد و سرطان را شکست دهد.
 حال باردیگر این رفیق بدخواه به سراغ مجید بهرامی آمده و قصد دارد با او دست و پنجه نرم کند. گویا بیماری بیش از گذشته قدرت دارد به طوری که به کلیه‌های عجیب‌الخلقه تئاتر آسیب زده است.
 
71409 

این هنرمند تئاتر در حال حاضر برای نفس کشیدن نیاز به کمک‌های معاون امور هنری و رئیس مرکز هنرهای نمایشی دارد که گویا تا به حال هیچ یک از این افراد عکس‌العملی از خود نشان نداده‌اند اما امید است مساعدت‌های لازم صورت گیرد.

 

* شکارچی سرطان

 پیگیر گفت‌و‌گو با مردی  شدیم که با سرطان به تنهایی و بدون حمایت می جنگد تا اینکه سرانجام توانستیم دقایقی کوتاه صحبت های وی را بشنویم.
 مجید بهرامی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در حال حاضر دوره شیمی درمانی را طی می‌کنم و احتمالا ۳ ماه زمان ببرد و انشا‌الله این بار دخل بیماری خواهم آورد؛‌ اگرچه سخت است اما می‌دانم که از ان می‌گذرم.
 بازیگر نمایش «عشق‌‌آباد» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود دولت آلمان به تو پیشنهاد پناهندگی داده تا به صورت رایگان درمان شوی، گفت: بله درست است دولت آلمان برای پرداخت هزینه‌های درمان من پیشنهاد پناهندگی را داده است اما من آن را نپذیرفتم زیرا دلم نمی‌خواهد که از خانواده‌ و کشورم دور بمانم.
 به گفته این هنرمند سینما و تئاتر هزینه درمانم همچون گذشته نیست اما بیمارستان اعلام کرده است که باید فعلا ۲۵ هزار یورو بپردازی.
 بهرامی با بیان اینکه مملو از امید هستم، تصریح کرد: پر از امیدم زیرا می‌دانم از این بیماری رد خواهم شد فقط وقتم را می‌گیرد،‌ کلی کار برای انجام دادن دارم ولی الان مجبورم در خانه بمانم.
 وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از رد شدن از بیماری اولین کاری که انجام دهم با پاک کن‌های که مردم در نمایش‌«عجایب‌المخلوقات» برایم آوردند نمایشگاهی را به نفع بیماران سرطانی به راه خواهم انداخت.
 مجید بهرامی در فیلم‌های سینمایی «بدرود بغداد»، «گیلانه» و .. نمایش‌های «سیاه‌ها»، خانه‌ای در گذشته ما»، «عشق آباد» و .. به عنوان بازیگر حضور داشته است./نامه نیوز
Share