آتش سوزی در مسکن مهر رشت‎+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت ، همزمان با تماسهای مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از مسکن مهر رشت، ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت ساعت ۰۹:۵۴ صبح امروز زنگ ایستگاه ۵ این سازمان را به صدا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت ، همزمان با تماسهای مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از مسکن مهر رشت، ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت ساعت ۰۹:۵۴ صبح امروز زنگ ایستگاه ۵ این سازمان را به صدا در آورد .

حسین تقی زاده فرمانده نیرو های اعزامی به محل حریق در باره این حادثه گفت: در حال اعزام به محل حریق بودیم که در میانه راه با مشاهده ی دود بسیار زیاد اعلام وضعیت خطرناک کردیم تا ستاد فرماندهی تمامی خودروها ونیروها را به محل اعزام کند.

وی ادامه داد ظرف ۴ دقیقه به محل حادثه رسیدیم و پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردیم تانکر حاوی گازوییل درقسمت همکف یکی از ساختمان های مسکن مهر طعمه ی حریق قرار گرفته است و به واسطه ی آن دود و شعله زیادی زبانه می کشید.

وی افزود: ۶۵آتش نشان به وسیله ی ۲۵ خودرو در محل آتش سوزی حضور داشتند که آتش نشانان بلافاصله با استفاده از دستگاه های تنفسی کانون و مرکز آتش سوزی را پیدا کرده و با استفاده از آب و کف اقدام به مهار و خاموش کردن آتش کردند.

تقی زاده با بیان اینکه علت و میزان خسارت این آتش سوزی در دست بررسی است ادامه دادخوشبختانه این حادثه تلفات جانی دربر نداشت.
maskan-mehr rasht7 (1) maskan-mehr rasht7 (2) maskan-mehr rasht7 (3) maskan-mehr rasht7 (4) maskan-mehr rasht7 (5) maskan-mehr rasht7 (6) maskan-mehr rasht7

 

 

Share