وقتی تمام شهرداری رشت بسیج می شود!!+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا، بارندگی های بی وقفه اخیر در رشت، بالاخره خواب را از چشم شهرداری چی ها و اعضای شورای شهر گرفت تا یک شب درد مردمی را که آبگرفتگی خانه هایشان، خواب را از چشمانشان می گیرد، با تمام وجود حس کنند و با حضور بهارمست سرپرست شهرداری رشت، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا، بارندگی های بی وقفه اخیر در رشت، بالاخره خواب را از چشم شهرداری چی ها و اعضای شورای شهر گرفت تا یک شب درد مردمی را که آبگرفتگی خانه هایشان، خواب را از چشمانشان می گیرد، با تمام وجود حس کنند و با حضور بهارمست سرپرست شهرداری رشت، ساعت ۱۱ شب جلسه فوق العاده ای تشکیل دهند و تمام شهرداری رشت را بسیج کنند دیشب راس ساعت ۱۱ ساختمان مرکزی شهرداری رشت میزبان افرادی بود که تک تک خود را به این ساختمان رسانده و در زیر بارش شدید باران سریعاً به داخل ساختمان شهرداری می رفتند تا با تشکیل جلسه ای به صورت فوق العاده، تمام شهرداری را بسیج کنند و به مبارزه تکراری و بی پایان با سیلاب رشت بروند.

آنچه در این میان جای امیدواری دارد اینست که اعضای شورا با جدیتی مثال زدنی سعی در حل مشکلات شهری دارند.

حضور همزمان تعدادی از ماشین های سنگین شهرداری در اطراف میدان شهرداری که البته لحظه به لحظه بر تعدادشان افزوده می شد هم شاید گواهی بر شنیده هایی بود که خبر از امتحانی می داد که اعضای شورای شهر از بهارمست به عمل می آورند. امتحان از ادعایی که به گفته برخی از حاضران بهارمست در نقل قولی گفته بود می تواند نیم ساعته تمام ماشین های شهرداری را بسیج کند که به جنگ سیلاب روند!!

البته در انتهای این جلسه تعداد این ماشین ها جمعاً به ۱۰ عدد هم نرسید تا بهارمست از این امتحان چندان هم سربلند بیرون نیاید.

تشکیل اینچنین جلساتی  به همراه آماده باش پرسنل شهرداری رشت، شاید بتواند در حل مشکل همیشگی آب گرفتگی شهری رشت موثر باشد. جلسات فوق العاده ای که به گفته جمشیدی یک جلسه عادی آن هم در ساعت ۱۱ شب است!!!! و برخی از پرسنل شهرداری را که به قول یکی از اعضای شورای شهر رشت به تن پروری عادت کرده اند!!!، مجبور به شب بیداری می کند.

خزرآنلاین

Share