استاندار گیلان خبرداد:

نگرانی‌ جدی در بخش‌های صنعت، تولید و اشتغال استان وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی، به دغدغه‌های زیست‌محیطی اشاره کرد و گفت: محیط زیست به اکولوژی منطقه و سلامت افراد توجه ویژه دارد. وی نظام جمهوری اسلامی ایران را متأثر از ولایت خواند و خاطرنشان کرد: نگاه عدالت‌محور وظیفه مسئولان است و از فرصت‌ها باید بهره لازم گرفته شود.

NAJAFI3به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با اشاره به توانمندی‌های صنعت استان گفت: برطرف شدن موانع صنعت گیلان آغاز شده است.
محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه کارخانه چوب و کاغذ ایران «چوکا» با تأکید بر هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای رشد تولید، اظهار کرد: کارخانه چوکا دارای مشکلاتی است و مسئولان برای برطرف کردن این مشکلات همکاری می‌کنند.
وی صداقت، همکاری و حمایت دستگاه‌ها را یک اصل خواند و افزود: نگرانی‌های جدی در بخش‌های صنعت، تولید و اشتغال استان وجود دارد.

استاندار گیلان برطرف شدن مشکلات معیشتی مردم را در کاهش فقر و فساد در جامعه تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: مسئولان ایجاد اشتغال و رونق تولید را به منزله حضور در جبهه‌های جنگ می‌دانند.

وی با بیان اینکه حفظ آرمان‌های فرهنگی کشور را باور داریم، یادآور شد: حفظ ارزش‌ها با رونق تولید و ایجاد اشتغال محقق می‌شود

نجفی، به دغدغه‌های زیست‌محیطی اشاره کرد و گفت: محیط زیست به اکولوژی منطقه و سلامت افراد توجه ویژه دارد. وی نظام جمهوری اسلامی ایران را متأثر از ولایت خواند و خاطرنشان کرد: نگاه عدالت‌محور وظیفه مسئولان است و از فرصت‌ها باید بهره لازم گرفته شود.

استاندار گیلان درباره طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد و سازمان‌های امدادی اشاره کرد و یادآور شد: هزاران نفر با اندیشه تولید و اشتغال خرد و کلان دارای شغل می‌شوند. وی با بیان اینکه نشاط اجتماعی با رونق تولید محقق می‌شود، متذکر شد: جشن خودکفایی تولید را برگزار می‌کنیم.

نجفی، اتصال جنگل شفارود به کارخانه چوکا را موجب ایجاد اشتغال و افزایش تولید در منطقه عنوان کرد و متذکر شد: غفلت‌ها باید در بخش‌های مختلف پیدا و برطرف شود./فارس

Share