کبه پس از جدایى از داماش به استقلال مى پیوندد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهاجم ۲۶ ساله تیم داماش گیلان در فهرست باشگاه استقلال برای همراهی آبی پوشان در دور برگشت لیگ برتر قرار گرفت. بوبکر کبه که ملیت بورکینافاسویی دارد،آذرماه سال ۹۱ از تیم شربورگ فرانسه به تیم داماش گیلان پیوست و در نخستین بازی اش در این تیم موفق شد دروازه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهاجم ۲۶ ساله تیم داماش گیلان در فهرست باشگاه استقلال برای همراهی آبی پوشان در دور برگشت لیگ برتر قرار گرفت.

337428_heroa

بوبکر کبه که ملیت بورکینافاسویی دارد،آذرماه سال ۹۱ از تیم شربورگ فرانسه به تیم داماش گیلان پیوست و در نخستین بازی اش در این تیم موفق شد دروازه استقلال را در ورزشگاه عضدی رشت باز کند.
کبه در فصل گذشته در ۱۲ مسابقه ای که برای داماش به میدان رفت،۲ گل به ثمر رساند اما در این فصل،به رغم حضور ۴۶۶ دقیقه ای در مسابقات تیمش نتوانست گلی بزند. آخرین بازی کبه با داماش در بازی روز ۵ مهر این تیم مقابل راه آهن در تهران بود که وی ۵۷ دقیقه بازی کرد
قرار است مذاکرات نهایی در این باره در هفته آینده انجام پذیرد. کبه سابقه حضور در تیم دوم بوردو و استراسبورگ را هم در کارنامه اش دارد.
وی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ عضو تیم ملی زیر ۲۰ سال مالی بوده که ۱۷ بازی در آن انجام داده و ۵ گل به ثمر رسانده است. این بازیکن از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ هم عضو تیم ملی زیر ۲۳ سال بورکینافاسو بوده که در ۱۵ بازی موفق به ۷ بار گلزنی شده است.
Share