مهندس رضا رسولی :

هدف اصلی شورا ایجاد تحول در زوایای مختلف شهری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت گفت: آنچه بیش از همه توجه مارا به خود جلب می کند وجود معضلات و مشکلات شهر رشت است که این امر نباید ما را از وظایف ذاتیمان که تعیین و تهیه سند راهبردی در کنار نظارت و علمکرد شهرداری است غافل کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هدف اصلی همه ما ایجاد تحول در زوایای مختلف است گفت: آنچه بیش از همه توجه مارا به خود جلب می کند وجود معضلات و مشکلات شهر رشت است که این امر نباید ما را از وظایف ذاتیمان که تعیین و تهیه سند راهبردی در کنار نظارت و علمکرد شهرداری است غافل کند.

111(4)

 مهندس رسولی امروز در جلسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه بیش از یک ماه از زمان فعالیت این دوره شورا می‏گذرد اظهار کرد: در حالی حاضر شهری در مقابل ما وجود دارد که نارسایی‏ها  و گرفتاری‏های زیادی از سوی مردم را شاهد هستیم و می‏خواهیم در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

وی افزود: آنچه که باید در حال حاضر به آن پرداخته شود هدفی است که در ۴ سال باید دنبال شود، آیا تنها می خواهیم شهرمان را اداره کنیم یا رشت را از دردهای فراوانی که دارد و از آن رنج می‏برد رها سازیم.

رسولی با بیان اینکه هدف اصلی همه ما ایجاد تحول در زوایای مختلف است گفت: آنچه بیش از همه توجه مارا به خود جلب می کند وجود معضلات و مشکلات شهر رشت است که این امر نباید ما را از وظایف ذاتیمان که تعیین و تهیه سند راهبردی در کنار نظارت و علمکرد شهرداری است غافل کند.

وی با تاکید بر تهیه و تنظیم سند چشم انداز توسعه و مطالعه و تصویب این سند، تهیه سند راهبردی با افق ۱۴۰۴ که در دوره سوم شورا خلاصه‏ای از ان بصورت کتابچه به شهرداری ابلاغ شده بود گفت: باید برای رسیدگی به اهدافمان برنامه‏های خود را اولویت بندی کنیم.

رسولی گفت: وقت آن فرا رسیده وارد مرحله عملیاتی شویم و ابهامات موجود را برطرف کرده و مناسبترین قدم را برداریم یکی از این موارد قرار دادی است که شهرداری با دانشگاه صنعتی شریف بسته و ۶ میلیارد ریال هم پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیاز به اتمام این برنامه داریم بهترین کار رفع ابهامات موجود در آن توسط کارگروهی مشترک بین شهرداری و شورا می باشیم که بزودی موانع موجود برداشته و پیش از بسته شدن بودجه سال ۹۳ در اختیار ما قرار گیرد.

وی در پایان گفت: نباید بگذاریم عدم وجود یک برنامه عملیاتی با رفتاری مطالعه نشده و صرفا سلیقه‏ای عمر مفیدمان در این مجموعه تلف شود./ایسنا

Share